Billie Eilish stopa v bran mladim in aktivizmu
Deutsche Telekom v novem oglasu sodeluje s pop zvezdnico Billie Eilish, ki se predstavlja kot glas mlade generacije.
V mešanici oglasa, videospota in motivacijskega govora nas Billie Eilish popelje po nekaj najpogostejših stereotipih, ki veljajo za tako imenovano generacijo Z: da so njeni pripadniki leni, da ves čas buljijo v male zaslone in da živijo na spletu in ne v resničnem življenju.
»Poglejte nas. Ko je zabave konec, ostanejo samo še otroci, ki buljijo v telefone. Nepovezani. Ne živijo trenutka, kajne? Sicer pa, kako bi lahko generacija, ki živi na spletu, sploh kaj vedela o resničnem svetu? Samo klikamo čez življenje. Telefoni v naših rokah, naše glave pa v oblakih,« pripoveduje.
No, v nadaljevanju pa vidimo mlade, ki jim zagotovo je mar za »resnični« svet in o njem tudi marsikaj vedo. Med drugim so to tudi številni aktivisti, ki se borijo proti podnebnim spremembam in družbeno enakopravnost »Ko nas naslednjič vidite buljiti v zaslon, nas morda raje vprašajte, kaj z njim počnemo. Zakaj jim ne pokažemo, kaj z njim res počnemo?« se sprašuje.