billie
Aktualno

Billie Eilish stopa v bran mladim in aktivizmu

Deutsche Telekom v novem oglasu sodeluje s pop zvezdnico Billie Eilish, ki se predstavlja kot glas mlade generacije.

V mešanici oglasa, videospota in motivacijskega govora nas Billie Eilish popelje po nekaj najpogostejših stereotipih, ki veljajo za tako imenovano generacijo Z: da so njeni pripadniki leni, da ves čas buljijo v male zaslone in da živijo na spletu in ne v resničnem življenju.

»Poglejte nas. Ko je zabave konec, ostanejo samo še otroci, ki buljijo v telefone. Nepovezani. Ne živijo trenutka, kajne? Sicer pa, kako bi lahko generacija, ki živi na spletu, sploh kaj vedela o resničnem svetu? Samo klikamo čez življenje. Telefoni v naših rokah, naše glave pa v oblakih,« pripoveduje.

No, v nadaljevanju pa vidimo mlade, ki jim zagotovo je mar za »resnični« svet in o njem tudi marsikaj vedo. Med drugim so to tudi številni aktivisti, ki se borijo proti podnebnim spremembam in družbeno enakopravnost »Ko nas naslednjič vidite buljiti v zaslon, nas morda raje vprašajte, kaj z njim počnemo. Zakaj jim ne pokažemo, kaj z njim res počnemo?« se sprašuje.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji