inov
Aktualno

»Bistveno je ohranjanje ravnotežja med ponudbo novih izdelkov ter negovanjem tradicije«

V tokratnem članku o inovacijah na področju prehrambenih izdelkov predstavljamo novosti blagovnih znamk Pivka in Delamaris, kjer dokazujejo, da tudi znamke s tradicijo sledijo trendom in uvajajo zanimive novosti.

V Skupini Pivka - Delamaris pravijo, da je spremljanje trendov naloga ekipe marketinga, prodaje in tehnologov. Trende spremljajo preko raziskav, s pomočjo fokusnih skupin, pa tudi   na sejmih, preko poročil partnerskih agencij, spremljanja konkurence na svetovnem trgu, poročil in ponudb dobaviteljev. »Sledimo navadam in preferencam potrošnika, testiramo in preverjamo ideje, koncepte, okuse in embalažo. Relevantne trende ter rešitve vgrajujemo v svojo ponudbo – tako na področju izdelkov kot tudi pakiranja in komunikacije,« pravijo.

Odzivi kupcev so odlični

Med najpomembnejšimi inovacijami zadnjega časa v Delamarisu omenijo linijo ribjih solat, ki so jo predstavili konec leta 2022. Na osnovi bogatih izkušenj predelave različnih vrst rib so prepoznali priložnost, da si zgradijo unikatno pozicijo in ponudijo več kot le tunine solate. Predstavili so solate, kjer se okusi tune, orade ali lososa ujamejo z izbrano zelenjavo, stročnicami in žitaricami. Izberemo lahko tudi tuno, ulovljeno v ribolovnem območju trajnostnega ribolova, kar potrjuje certifikat MSC.

»Gre za polnovreden, visokokakovosten in priročen popoln obrok. Nove izdelke smo razvili v skladu s trendi hitrih, manjših popolnih obrokov, ki jih potrošnik zaužije tekom dneva, kjer išče tudi bolj zdrave in hranljive opcije zase. Tako potrošnikom omogočamo širšo izbiro zdravih možnosti in dodatne možnosti za povečanje vnosa raznovrstnih rib v svoj jedilnik. Odzivi kupcev so odlični, prepoznajo nove izdelke, cenijo raznovrstno izbiro, sploh solata z orado je zelo priljubljena,« povejo v Delamarisu.

ribje solate

Naložba v dobrobit prihodnosti otrok

Pivka je, kot prvi proizvajalec piščančjega mesa v Sloveniji, aprila lani predstavila izdelke s certifikatom Skrbna reja 100 % brez antibiotikov. »Ta zaveza predstavlja trajnostni prispevek Pivke za ohranjanje zdravja živali, narave in ljudi. V podjetju nas vodi zaveza skrbnika, da delamo tisto, kar je prav, da ohranimo zdravje ekosistema. Skupaj z našimi sodelavci, rejci in partnerji dajemo vse od sebe, da kupcem in potrošnikom omogočamo brez dvoma dobro izbiro. Pivkina kakovost je naložba v dobrobit prihodnosti otrok. Ker verjamemo, da je tako prav,« pravi direktor podjetja Janez Rebec.

Pivka se lahko pohvali tudi z novo podobo embalaže pakiranega piščančjega mesa, ki so jo ravno predstavili. »Sledili smo trendom v prehranski industriji. Na embalaži smo izpostavili potrošniku ključne informacije ter vključili ilustracije, ki prikazujejo lokalno pokrajino. Gre za novost v kategoriji izdelkov iz piščančjega mesa na slovenskem trgu. Potrošnikom na enostaven način sporočamo, da so izdelki primerni za vsako priložnost, naj bo to izlet s simpatijo, žar s prijatelji ali družinsko kosilo. Glavni cilj prenove embalaže je bilo repozicioniranje blagovne znamke Pivka ter večja opaznost izdelkov na polici. Prenova je podprta z večjo oglaševalsko akcijo, ki komunicira novo podobo embalaže pakiranega piščančjega mesa ter hkrati tudi predstavitev novih izdelkov,« so povedali za MM.

pivka6

Uvajanje novosti je vedno premišljeno

V Skupini Pivka - Delamaris ugotavljajo, da potrošniki zaupajo njihovim blagovnim znamkam in slovenski kakovosti. »Radi poskušajo nove izdelke, pri čemer jim je izredno pomemben odličen okus, pa tudi vrednost za denar oziroma konkurenčnost novih izdelkov. Hkrati pa nam je v skupini pomembno, da ohranjamo in podpiramo tradicionalne izdelke. Največji delež prodaje prestavljajo kupci, ki posegajo po najboljše prodajanih izdelkih, kot so Weekend, Izola Brand, Picnic in Turistična pašteta. V naboru izdelkov Pivka pa so najbolje prodajan izdelek piščančja nabodala s papriko in slanino, ki so klasika, ki ne sme manjkati na nobenem žaru. Pri poslovanju in odločanju je torej bistveno ohranjanje ravnotežja med  ponudbo novih izdelkov, ter negovanjem tradicije, na katero smo zelo ponosni. Uvajanje novosti je vedno premišljeno in postopno, hkrati pa dovolj drzno in privlačno, da pritegne nove uporabnike,« sklenejo.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji