Blagovna znamka Coach združila virtualne vplivneže z resničnimi zvezdniki
Pri luksuzni znamki Coach so se odločili približati mlajšim potrošnikom, zato so v novi kampanji združili zvezdnike, kot so Lil Nas X, Camila Mendes, Youngji Lee, Kōki in Wu Jinyan, z virtualno vplivnico.
Kaja Kovič
Tržnokomunikacijska akcija »Najdi svoj pogum« (»Find Your Courage«) želi pritegniti mlajše potrošnike in jim predstaviti pot iz zapletenih identitetnih kriz v spremembe preko samoizražanja, ki bodo vodile v njihov resničen jaz. Resničnim zvezdnikom, ki so ambasadorji blagovne znamke, bo pri tem pomagala še virtualna vplivnica Imma. Uporaba Imme služi prav poudarjanju razlik med resničnim in imaginarnim; slednje pa lahko pomaga pri krepitvi poguma, da mladi stopijo iz lastne sence. Pripadniki generacije Z Immo poznajo že od leta 2018 in se je pojavila v projektih za Nike, Puma in Calvin Klein.
Modna hiša je v sklopu 360-stopinjske kampanje prenovila spletno mesto, družbene medije, posnela kratke filme, ustvarila več različnih kreativ za spletno oglaševanje ter kampanjo prenesla tudi na igričarske platforme.
»Akcija 'Najdi svoj pogum' je namenjena navdihovanju naših potrošnikov, da poiščejo vse možnosti, kakršni lahko postanejo, kljub napetostim in pričakovanjem v življenju, ki jih morda občutijo,« je dejal Sandeep Seth, glavni direktor marketinga pri podjetju Coach Global. »Za nas je Imma popolna ambasadorka za pripovedovanje te zgodbe, ker izziva predstavo o tem, kaj danes imamo za 'resnično'. Njeno potovanje nas popelje v nov svet, ki premika meje samoizražanja,« je dodal Seth.