Blagovna znamka Derby utrjuje svojo prepoznavnost tudi s pomočjo sejmov
Obiskovalci sejmov ne morejo spregledati prepoznavne rumene barve blagovne znamke banan Derby in njihove inovativne stojnice. Vprašali smo jih, kako dobra marketinška priložnost so še vedno sejemske prireditve.
Kaja Kovič
Slovenska znamka Derby je bila namreč prisotna na nedavnem sejmu Fruit Attraction v Madridu, največji prireditvi sadja in zelenjave na svetu. Tudi letošnja, 14. izvedba, je postregla z rekordnimi številkami. Prireditev je obiskalo skoraj 90.000 obiskovalcev iz 137 držav. Ker je bilo lansko leto sejemsko dogajanje močno okrnjeno zaradi pandemije, so letos organizatorji zaznali kar 42-odstotno rast. Sejma so se udeležile države velesile, kot so Ekvador, Čile in Kolumbija, evropske največje izvoznice Italija, Francija in Nizozemska, ter seveda tudi Slovenija z blagovno znamko Derby.
Med razstavljavci tudi Derby
»Kot slovensko podjetje, ki deluje na področju uvoza-izvoza sadja in zelenjave, je Fruit Attraction odlična priložnost, da srečamo obstoječe poslovne partnerje z vsega sveta, hkrati pa vzpostavimo nove poslovne vezi,« so sporočili iz Derby Group in dodali: »V primerjavi s pomladnim berlinskim sejmom, ko je bil še izrazit vpliv pandemije, je tokrat posel res cvetel. Kot bi se vrnili v stare tirnice. Takšni sejmi so za nas zelo pomembni, saj je 90 odstotkov našega prihodka na podlagi izvoza, tako da nam odpirajo nova okna.«
Sejem se lahko pohvali tudi z dobrodelno noto, saj sta sadje in zelenjava, letos se ga je zbralo kar 39.000 kilogramov, po zaprtju podarjena madridski prehrambni banki. Zbrana sredstva se razdeli med 565 registriranih dobrodelnih organizacij, ki na dan preskrbi za 186.000 ljudi.
Sejmi so še vedno odlična marketinška priložnost
Katja Klavora, vodja odnosov z javnostmi pri blagovni znamki Derby, za bralce MM pove, da že same statistike o rasti števila razstavljavcev in obiskovalcev povedo, da so tovrstni sejmi odlična priložnost za sklepanje poslov. »Ker se naše podjetje ukvarja z uvozom in izvozom, so marketinške aktivnosti v tujini za nas izrednega pomena, saj tako lahko nagovorimo tuje kupce. Sejem Fruit Attraction je namreč usmerjen na medorganizacijski trg in udeleži se ga veliko držav.«
Kako Derby pritegne pozornost?
Katja Klavora razloži, da so z Derbyjevo prepoznavno rumeno barvo na tovrstnih dogodkih vidni in hitro prepoznavni. »Kljub temu, da je naša kulisa dokaj minimalistična, smo vanjo implementirali odlično rešitev, ki je pritegnila mnogo obiskovalcev. Stranici kulise smo potiskali tako, da so bile videti kot škatle, v katerih se prodajajo banane. Tovrstna rešitev je zelo prepričljiva, saj so mnogi obiskovalci potipali, ali gre za prave škatle.«