z
Aktualno

Blagovna znamka Jana in Tadej Pogačar nadaljujeta sodelovanje

Svetovni prvak v cestni dirki, najmlajši zmagovalec dirke po Franciji in trikratni nosilec tega prestižnega naslova ima naravno mineralno vodo Jana za svojega uradnega partnerja že od leta 2023.

»Vesel sem nadaljevanja sodelovanja z Jano. Kot profesionalni športnik se zavedam, kako pomembna je pravilna hidracija za doseganje vrhunskih rezultatov. Jana mi zagotavlja varnost in podporo pri vsakem izzivu – na treningih in zahtevnih dirkah,« je dejal 26-letni kolesar. Sodelovanje simbolizira Janino športno podporo Pogačarju in njuno skupno filozofijo: odličnost, naravnost in predanost osebnemu razvoju ter odkrivanju lastnih globin. Ante Pralija, član uprave Jamnice in direktor Jamnice Slovenija, poudarja pomembnost partnerstva: »Ponosni smo, da je Tadej za svojo partnerico ponovno izbral Jano – to je kombinacija, ki odlično pooseblja vrhunske standarde in skupno stremljenje k odličnosti. Slovenija je eden od naših pomembnih trgov in to partnerstvo še dodatno utrjuje našo vizijo in smer, v kateri želimo nadaljevati.« Kot del sodelovanja so na prodajne police prav tako dali posebno edicijo vode Jana Sport (0,75 litra), na kateri je podoba Tadeja Pogačarja.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji