Facebook še vedno kralj družbenih omrežij
Facebookovi globalni prihodki od oglaševanja naj bi leta 2024 presegli mejnik 100 milijard dolarjev (95 milijard evrov).
Kaja Kovič
Poročilo Platform Insights, ki so ga pripravili pri WARC Medii, ponuja jasen vpogled v spreminjajočo se vlogo Facebooka v oglaševalskem okolju.
Ali Facebook raste?
Globalni prihodki Facebooka od oglaševanja naj bi leta 2024 presegli mejnik 100 milijard dolarjev (95 milijard evrov). To rast so spodbudili napredki na področju umetne inteligence in trgovskih pobud, ki so zasnovane za privabljanje generacije Z. Te inovacije poudarjajo zavezanost Facebooka k ohranjanju vodilne vloge v digitalnem marketingu.
Rast spodbujajo trgovci na drobno in odrasli potrošniki
Po napovedih naj bi trgovci na drobno leta 2024 v oglaševanje na Facebook skupno vložili kar 19 milijard evrov. To dokazuje, da Facebook ostaja ključen kanal za povečevanje prodaje in ustvarjanje povezav s potrošniki. Od promocije izdelkov do personaliziranih nakupovalnih izkušenj Facebook ponuja razvejan ekosistem za trgovce. Facebook se lahko pohvali tudi z globalnim občinstvom neprimerljivega dosega, ki obsega 2,2 milijarde ljudi. V ZDA platformo aktivno uporablja več kot tri četrtine odraslih.
Kljub obsežnemu občinstvu in rasti prihodkov delež marketinških naložb v Facebook upada. Leta 2013 je znašal 89 odstotkov, leta 2025 pa bo znašal le 38 odstotkov. Ta padec je posledica vse močnejše konkurence in spreminjajočih se navad uporabnikov.
S pomočjo UI od uspeha
WARC-ova raziskava kaže, da blagovne znamke, ki uporabljajo Facebookovo orodje na osnovi umetne inteligence Advantage+, dosegajo višje donose na naložbe v oglaševanje (ROAS). To orodje oglaševalcem pomaga optimizirati kampanje z uporabo strojnega učenja za doseganje boljših in učinkovitejših rezultatov. Facebook s tem orodjem dokazuje, da vlagajo v inovacije in želijo prinašati oprijemljive koristi oglaševalcem.