Blagovne znamke, ne pozabite na radio
Ob današnjem svetovnem dnevu radia sta Svetovna radijska zveza (World Radio Alliance) in egta, združenje televizijskih in radijskih oglaševalskih hiš, razkrila deset dejstev o radiu, ki bodo blagovne znamke morda (prijetno) presenetila.
Kot pravijo, želijo z njimi spomniti podjetja in blagovne znamke, naj ponovno odkrijejo radio kot zelo učinkovit medij s številnimi nespornimi prednostmi. Pri tem razkrivajo vpoglede in argumente, ki jih tržniki pogosto ne poznajo in so podprti s podatki in raziskavami z vsega sveta:
1. Radio omogoča blagovnim znamkam, da dnevno dosežejo na milijone ljudi.
2. Radio prevladuje v avdio okolju, ki vedno bolj uspeva.
3. Radio ima ogromen delež poslušalcev v starostni skupini pod 35 let.
4. Ljudje radio poslušajo ves dan, ne samo med zajtrkom in vožnjo.
5. Radio je medij številka ena v povezanih avtomobilih.
6. Radio mora biti del vsakega optimalnega medijskega načrta.
7. Radio zagotavlja veliko donosnost naložbe in povečanje prodaje.
8. Radio poganja vaše digitalne KPI-je.
9. Radio je veliko več kot medij, ki poziva k akciji.
10. Radijski oglasi so lahko prav tako kreativni kot televizijski oglasi in plakati.
In še dodatna prednost: radio ponuja zaupanja vredno, varno in trajnostno okolje.
»Svetovni dan radia je dan, ko slavimo moč in vsestranskost radia. To je tudi odlična priložnost, da opomnimo tržnike po vsem svetu, da medtem ko se radio nenehno razvija in povečuje svoje oglaševalske zmogljivosti v digitalnem svetu, ima še vedno moč širjenja informacij, ustvarjanja skupnosti in pripovedovanja zgodb svojemu občinstvu,« je ob tej priložnosti povedala Lucy Barret, predsednica Svetovne radijske zveze in direktorica za stranke pri Radiocentre UK.
Radio slavi tudi knjiga, ki smo jo pri MM-u izdali lani na svetovni dan radia - Povem vam na uho! (vodič po radijskem oglaševanju Mitje Petroviča).