Blagovne znamke v pomoč avtistom
Tudi danes razkrivamo eno od najuspešnejših oglaševalskih akcij leta, ki je na podelitvi nagrad Eurobest prejela dve veliki nagradi. Gre za kampanjo »Samsung Unfear« – oglas za aplikacijo, ki pomaga osebam na avtističnem spektru.
Oglas so zasnovali v agenciji Cheil Worldwide, nagrajen pa je bil v kategorijah izkušnja znamke in aktivacija ter digitalna obrt.
Z aplikacijo so v Samsungu želeli pomagati ljudem z avtizmom, ki jih motijo oz. plašijo določeni zvoki, s katerimi se dnevno srečujejo. »Avtizem prizadene približno 70 milijonov ljudi po vsem svetu in veliko ljudi z avtizmom ima slušno občutljivost, ki lahko povzroči nelagodje in tesnobo pri odzivanju na določene zvoke. Rešitev so pogosto slušalke za odpravljanje hrupa, ki pa blokirajo prav vse zvoke. To vodi do popolne zvočne izolacije, ki je za te osebe prav tako neprijetna kot pretiran hrup,« ugotavljajo snovalci akcije.
Zato so ustvarili Unfear – aplikacijo z umetno inteligenco, ki avtonomno zniža glasnost zvokov, ki ljudem sprožajo strah in se jim zdijo moteči, ne da bi jih izolirala s popolnim izničenjem hrupa. Gre za prvo pametno aplikacijo za upravljanje hrupa, ki deluje v realnem času in ljudem omogoča upravljanje posameznih zvokov, ki ustrezajo njihovim potrebam.
Veliko nagrado je dobila še ena oglaševalska akcija, ki naslavlja težavo avtizma, in sicer »Jaz, moj avtizem in jaz« (»Me, My Autism & I«), ki so jo za Vanish zasnovali v londonski agenciji Havas.