BledCom_Mladinska akademija
Aktualno

BledCom ustanovil mladinsko akademijo, na katero se lahko prijavijo tudi slovenski kandidati

Mednarodni simpozij o odnosih javnostmi BledCom je najavil ustanovitev mladinske akademije BledCom Youth Academy, ki ponazarja strateško razširitev mednarodne skupnosti akademikov, raziskovalcev in praktikov.

Letošnji 27. simpozij BledCom bo potekal med 3. in 4. julijem 2020, dan prej pa bodo na njem gostili izbrane študente, diplomante in navdušence nad komunikacijskimi vedami, in sicer na t. i. mladinski akademiji (BledCom Youth Academy). Idejo za ustanovitev akademije so dobili študenti komunikacij z ljubljanske Fakultete za družbene vede, izbrali pa so tudi že temo dogodka, ki nosi naslov Izzivi komuniciranja v dobi zavajajočih informacij, dezinformacij in tako imenovanih lažnih novic. Akademijo bo vodila Barbora Maronkova, direktorica Informacijsko-dokumentacijskega centra Kijev, na njej pa bodo udeleženci razpravljali o »ustvarjanju nove resničnosti« ali veliki dezinformacijski kampanji Ruske federacije proti Ukrajini od leta 2014. Študenti in mladi strokovnjaki s področja komunikacijskih ved se lahko na dogodek prijavijo do 10. februarja 2020. Vsi udeleženci se bodo lahko udeležili tudi simpozija BledCom, kjer bodo prisluhnili in se družili z nekaterimi od najbolj priznanih akademikov v svetu komunikacij. 

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji