bla
Aktualno

Bo prihodnost Facebooka in Instagrama še manj družbena?

Mark Zuckerberg je napovedal, da bodo uporabniki obeh platform v prihodnje na svojih časovnicah videvali več priporočenih vsebin in manj vsebin uporabnikov iz kroga ljudi, s katerimi so povezani.

S tako imenovanim Discovery Engineom naj bi Meta, matično podjetje Facebooka in Instagrama, podvojila količino vsebin iz t. i. priporočenih profilov. S tem se drastično umikata od svojih korenin, ko so uporabniki na svojih časovnicah večinoma spremljali vsebine ljudi, s katerimi so bili tako ali drugače povezani na teh platformah. Med drugim je leta 2018 Facebook s Zuckerbergom na čelu v kontekstu pojavljanja vsebin na časovnici uporabnika napovedal večji poudarek na »interakcijah med prijatelji« (in jih poimenoval »meaningful social interactions« ali MSI).

»Umetna inteligenca najde dodatne vsebine, ki so za ljudi zanimive in povečajo vključenost in kakovost naših časovnic,« je Zuckerberg povedal ob kvartalnem poročilu vlagateljem in dodal, da s tem počnejo »nekaj unikatnega«. Ob tem je povedal še, da je eden od trendov, da ljudje manj objavljajo na časovnicah in več v zasebnih sporočilih.

»Raje kot da objavljajo komentarje na časovnicah, uporabniki izbrano vsebino s svojih časovnic v sporočilih posredujejo svojim prijateljem in se pogovarjajo tam,« je še povedal. S potezo naj bi se pri Meti odzvali na TikTokov algoritem, ki uporabniku prikazuje vsebine glede na zanimanje in ne na izvor.

Drugo četrtletje letošnjega leta za Meto sicer ni prineslo dobrih rezultatov, saj so prvič zabeležili padec prihodkov. Natančneje,  prihodki so padli za odstotek na 28,8 milijarde dolarjev ali 27,63 milijarde evrov. V okviru napovedi za tretje četrtletje so že napovedali odpuščanja.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji