jn
Aktualno

bold.group: Z agilnostjo do učinkovitejšega svetovanja naročnikom

Agencija bold.group je prva agilno organizirana marketinška agencija v Sloveniji. Kaj to pomeni, sta razložila partner in direktor agencije Rok Zajc in Jaka Kladnik iz podjetja Switch to Eleven.

»Pri tradicionalnem vodenju agencije je preveč 'prostega teka' med člani, ki sodelujejo pri projektu, preveč informacij se izgubi in končni rezultati so predstavljeni naročniku šele na koncu, ko je vse v zaključni fazi in brez večjih možnosti prilagajanja,« je za MM dejal Rok Zajc.

Nič več »telefončkanja«

Razložil je, da je pri agilnem pristopu zelo pomembno, da se vrši neposredna komunikacija celotne ekipe na sestankih z naročnikom, saj slednja omogoča hitrejši pretok informacij, vsak član ekipe podaja vprašanja in prejema neposredne odgovore: »Tako ne 'telefončkamo' preko dodatne osebe do ključne osebe in poslednično ne izgubljamo časa,« pove.

Naročniki bolj zadovoljni

Jaka Kladnik, soustanovitelj podjetja Switch to Eleven, svetovalnega studia za uvajanje agilnosti na strateški način, pove, da sta s soustanoviteljico podjetja Nino Pozderec opolnomočila ekipo z maksimalno fleksibilnostjo, avtonomnostjo in minimalnimi omejitvami. »To se kaže v bolj zadovoljnem naročniku. Ekipa in timi znotraj nje so samostojni, sami izbirajo nove zaposlene, sami razvijajo nove produkte, pristope ter dinamiko dela. Plačilna lista je postala javna, zaposleni se zavedajo svojih prihodkov in stroškov, plač in nagrad, ki si jih ob odlični dobičkonosnosti sami določajo.«

Pri tem Kladnik izpostavi dvom o realni avtonomiji v tradicionalno zastavljenih agencijah. »Se resnično lahko odločajo sami? Jih sistem nagrajuje za medsebojno pomoč ali štejejo samo rezultati in individualni KPI-ji? Včasih slišimo: mi delamo agilno, uvedli smo Jiiro (Asano, Trello). Orodja so seveda super, toda agilnost se ne začne z orodji, temveč s spreminjanjem sodelovanja med člani ekip in drugimi sistemskimi pogoji v podjetju.«

bold.group med enajstimi najboljšimi podjetji na svetu

Skupno delo agencije bold.group in svetovalnega studia Switch to Eleven so prepoznali v priznani mednarodni organizaciji Agile Business Consortium, kjer so jih kot edino slovensko podjetje uvrstili med enajst najboljših podjetij na svetu, ki so se izkazala z vrhunsko agilno transformacijo in agilnim delovanjem.

 

Daljši članek o tem, kako je bold.group postala agilna agencija, si boste lahko prebrali v aprilski številki MM-a, ki izide konec marca.

jm

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji