oglas
Aktualno

Brez besed: Najbolj grozni oglasi iz preteklosti, 3. del

V sklopu člankov Brez besed dokazujemo, da pogled v preteklost oglaševalske industrije ni vedno romantično nostalgičen, včasih je prav grozljiv in nepopisno smešen.

V prvem delu serije člankov smo se nostalgično ozrli v preteklost in izbrali nekaj oglasov, ki bi jih danes označili za izrazito seksistične, v drugem delu so glavno vlogo prevzeli otroci, v tokratno zbirko pa smo nanizali nekaj bizarnih oglasov, ki jih postavljamo v kategorijo neuvrščeni.

Čelada za razmišljanje

Boj z izpadanjem las po moško je v preteklosti zaznamovala velika doza humorja. Čelade v papeškem slogu naj bi lase »gojile« z učinkom tople grede.

a

Karantena

Oglas za telefon se ni postaral dobro. Tik po soočanju s pandemijo se ljudje še predobro spomnimo, da nam pri negativnih občutkih in strahu niso pomagale niti najnovejše tehnološke napravice, kaj šele običajen stacionaren telefon. Pogled v preteklost pa nas kljub vsemu potolaži, da so ljudje že več desetletij kdaj pa kdaj ostali sami in trpeli v izolaciji.

m

 

Marihuana naj raste doma

Morda je bil v starih časih odnos do poživil precej drugačen, vendar smo do tega oglasa predvidevali, da se poživila omejujejo na aklohol (»BudWeiser je dober za vas!«) in cigarete (»Mama, prižgi cigareto!«). Očitno smo med poslušanjem zgodb naših staršev preslišali dejstvo, da so ljudje doma vzgajali in kadili marihuano. Oglas spodbuja ljudi, naj kadijo marihuano, posajeno na domačem vrtu. Pri tem opravilu so očitno radi pomagali tudi otroci.

m

Samomor ni rešitev za šibke lase

Medtem ko verjamemo, da so mlajše generacije vse bolj občutljive in jih označujemo, da so »zaviti v vato«, nas oglas opomni, da to ni čisto res. Kreativna zasnova oglasa za serum in šampon za lase nakazuje, naj ljudje ne naredijo samomora, če imajo šibke lase in slabo frizuro. Ali je to na kakršen koli način smešno? Ali je to sploh sprejemljiv način trženja izdelka? Neprijetno.

z

Vojne zgodbe

Ne vemo, ali je bolj bizaren napis v smislu vabila na pijančevanje, s katerim bomo pozabili na vojno, ali grafično ozadje oglasa, v kateri gori vas, vojaki, žejni alkohola, pa bežijo iz nje z gajbami Heinekena. Ne znamo komentirati.

l

Igre s pitjem

Še en neprimeren poziv k pitju in pijančevanju iz starih časov. Oglas, ki dejansko spodbuja k opijanju deklet, je precej vulgaren. Osredotočite se na pogled moškega na sliki, kako poželjivo opazuje punco, medtem ko spodbuja k uživanju alkohola. Fuj.

m

Salama, ki se reže sama

Kaj se dogaja tukaj? Precej moteča slika, kajne? Vsi vemo, da so mesne salame narejene iz živali, ampak prodajati salamo na takšen način je enostavno nagnusno. Če jemo meso, se ne smemo pretvarjati, da ni živalskega izvora, ampak vseeno nam ni treba videti prašiča, ki se navdušeno reže na koščke. To je tako ... grozljivo.

m

Maslo, maslo, maslo

Ob pogledu na tega malega dečka, ki je ogromne kose masla, nam postaja slabo. Zraven slike pa še napis, kako zdravo je to. Ali je šlo za šalo ali zdravstveni nasvet, da je treba pojesti veliko masla? Tudi v primeru, če bi bilo maslo zdravo, so takšne porcije zelo nezdrave in neprebravljive.

m

Humor o atomski bombi

O moj bog. Sploh ne vemo, kje naj začnemo. Kakšna žalostna resnica.  Ali so ljudje dejansko živeli z miselnostjo »ubij ali bodi ubit«? Kako temne in zlovešče misli, ki podpirajo rabo atomskega orožja.

m

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji