Brez besed: Oglasi, ki vabijo nazaj v telovadnice
September je mesec, ko ljudje po sproščenem poletju množično razmišljajo o vrnitvi v telovadnice, da bi se spravili nazaj v formo. Poiskali smo nekaj drznih oglasov, ki na nenavaden način vabijo ljudi na šport.
Kaja Kovič
Oglaševalska industrija, ki potrošnike vabi k dietam, športu in boljšemu počutju, je zelo obsežna. Nekateri športni in lepotni centri motivirajo potencialne člane, naj naredijo nekaj za zdravje na bolj resen, druge na bolj zabaven način, tretje pa javnost raje šokirajo. Spodaj si oglejte nekaj oglasov, ki vam bodo ostali v spominu še kaj nekaj časa.
Športni center FitVibe je s postavitvijo besedila spodbudil mimoidoče, da telovadijo še preden se odločijo za vpis na telovadbo, saj morajo večkrat obrniti glavo, da peberejo sporočilo na kreativi.
Oglas za Goldgym v Kostariki nas je pošteno nasmejal. Jezni gumbi, preozka srajca in všita etiketa, ki pravi »Čas je zdaj!« Tisti, ki se morajo soočiti s preveč zategnjenimi gumbi na svoji najljubši srajci so preko oglasa izvedeli, kako so se počutili njihovi gumbi! Oglas je preprost in neposreden.
Ljudje z malce preveč maščobe okoli trebuha se hitro najdejo v oglasu za fitnes OxyGo, saj fotografija udari na mesto, kjer najbolj boli: "Se že dolgo nisva videla?" Prav veliko pojasnjevanja ni potrebno.
Telovadnici My body v Džakarti je pri oglasu pomagala agencija Ogilvy & Mather. Skupaj so si zamislili kreativo, v katero močnejši moški hrani piranhe s kurjo tačko, a medojede ribe so se zgrinile bližje njegovemu pivksemu trebuhu. Oglas ni narejen na prvo žogo, a ko opazovalec dojame smisel, je fantastičen.
World Gym opozarja običinstvo na pasti premalo aktivnega življenja in v oglasu prikazujejo konzulo za video igre, ki draži ljudi pod pastjo, ki je prikazana kot kavč ter kokice pod pastjo v obliki televizije. Na kreativah piše »Bežite stran!«, ki spodbuja ljudi, naj se ne ujamejo v past in svoj prosti čas ne preživljajo na kavču ob igranju video iger oziroma kokicah in filmih.
Čudovito fotografijo za oglas fitnesa Equinox je posnel modni fotograf Terry Richardson. Equinox je s slavnim fotografom sklenil pogodbo za izdelavo serije tiskanih oglasov, ki se izžarevajo erotiko in spolnost. Oglasi so zagotovo pritegnili veliko pozornost. Kljub temu, da fotografija nima skoraj nič skupnega s članstvom v fitnesu, je oglas učinkovit, saj prodaja življenjski slog.
Za konec vam predstavljamo še zbirko najbolj zabavnih oglasov za ameriško verigo telovadnic Planet Fitness, ki šteje skupno več kot dva tisoč centrov, kar jo dela eno izmed največjih verig fitnes klubov po številu članov in lokacijah. Te pa niso razsejane le po Združenih državah Amerike, temveč tudi v drugih državah, kot so Kanada, Dominikanska republika, Panama in Mehika in Avstralijo. Predstavljajo se kot »območje brez obsodb« in ta slogan so uporabili tudi v vsakem njihovem oglasu. Ste pripravljeni na treniranje trenušnih mišic s smehom? Pritisnite »play«.