epica
Aktualno

Bronasta nagrada Epice za Pristop in Truhomo

Agencija Pristop in filantropska platforma Truhoma sta za projekt »Make AI-Generated Art, Not Human-Generated War« osvojili bronasto nagrado na mednarodnem kreativnem tekmovanju Epica.

Filantropska platforma Truhoma in agencija Pristop sta v projektu »Z umetninami, ustvarjenimi z umetno inteligenco, proti vojni, ki jo netijo ljudje« spodbujali donacije za prizadete v vojni v Ukrajini. Uporabili so naslove resničnih novic o vojni v Ukrajini in jih vnesli v Craiyon, priljubljeno AI-orodje za pretvorbo besedila v sliko. »Rezultat je niz nadrealističnih slik, ki so žal zelo podobne resničnosti,« so pojasnili v agenciji. Glavno sporočilo komunikacijske akcije je, da je za razliko od slik, ustvarjenih z umetno inteligenco, vojna v Ukrajini resnična in jo še vedno »generirajo« ljudje, medtem ko milijoni ukrajinskih civilistov še vedno potrebujejo pomoč, dodajo na Pristopu.

Nad novo titulo so v agenciji navdušeni: »Z navdušenjem pozdravljamo novico, da je akcija #AIartNotHumanWar prepoznana v mednarodnem okolju in prejemnica nagrade Epica. Verjamemo v zgodbe, ki jih ustvarjamo z našimi naročniki in kot edina nagrajena agencija v državi zastopamo barve Slovenije.«

j

Dobrodelnost v ospredju

Filantropsko platformo je ustanovila Ana Lukner Roljič, ker je svetu želela ponuditi rešitve inovativnih tehnologij, ki na vsa področja dobrodelnosti prinašajo 100-odstotno transparentnost, učinkovitost in sledljivost. Ustnoviteljica je pred kratkim za MM razložila: »V organizaciji Truhoma menimo, da bi takšni prizori morali biti zgolj plod umetne inteligence in ne delo človeških rok. Vendar so dejanske razmere drugačne. Ukrajinski civilisti še vedno potrebujejo našo pomoč, saj se prebijajo iz dneva v dan brez osnovnih življenjskih potrebščin. V zadnjem času smo zaznali upad donacij, saj so se mnogi navadili na dejstvo, da v Ukrajini divja vojna. Zato smo se odločili, da bomo umetnine, ustvarjene s pomočjo izrednega ustvarjalnega potenciala umetne inteligence, uporabili, da pritegnemo pozornost javnosti k našemu poslanstvu. S sloganom »Z umetnostjo umetne inteligence za medčloveško pomoč« želimo opozoriti, da se ta vojna, ki so jo zanetili ljudje, še ni končala in da bodo donacije neposredno pomagale tistim, ki pomoč najbolj potrebujejo.«

 
 

Ekipa, ki je delala na projektu:

  • Ana Lukner Roljić (Truhoma)
  • Kirill Karnovich-Valua (kreativni direktor)
  • Ula Spindler (partnerka in direktorica tržnega komuniciranja ter Pristop Entertainment)
  • Nina Usnik (direktorica naročnika)
  • Ema Knez (vodja projekta)
  • Peter Zabret (tekstopisec)
  • Adriana Korez (urednica družbenih omrežij)
  • Patricija Rantaša (oblikovalka)

Intervju s snovalci projekta, za katero so prejeli bronasto nagrado Epice v kategoriji kreativne uporabe umetne inteligence za delo, sledi kmalu.

k

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji