Bruketa&Žinić&Grey in Cannes Lions: Kakovostne ideje nimajo meja
Nikola Žinić za MM ob prejemu bronaste nagrade na Kanskih levih: »Majhne blagovne znamke lahko ustvarjajo velike zgodbe z globalnim dosegom.«
Kaja Kovič
Kot smo že poročali, je hrvaška kreativna agencija Bruketa&Žinić&Grey za blagovno znamko Marodi (v sodelovanju s komunikacijsko agencijo Komunikacijski laboratorij) na 71. Kanskih levih prejela bronasto nagrado za tiskani oglas. Nikola Žinić, glavni kreativni direktor in solastnik agencije, je za bralce MM-a komentiral nagrado: »Izjemno smo ponosni, da so na Kanskih levih prepoznali trud, vizijo in dušo, ki smo jo vložili v ta projekt, kjer smo dokazali, da kakovostne ideje nimajo meja; majhne blagovne znamke pa lahko ustvarjajo velike zgodbe z globalnim dosegom. Za našo agencijo je to že drugi kanski lev, a občutek je enak kot prvič, saj gre za res posebno priznanje. Na tem mestu se želim samo zahvaliti vsem, ki so sodelovali pri ustvarjanju zgodbe, ki je vredna vsake črke, saj je bila za tovrsten uspeh pomembna ekipa, ki je vredna vsakega člana.«
Spomnimo, nagrajeno kampanjo so pri agenciji opisali: »Povezujemo generacije skozi abecedne testenine in tako simbolično pišemo užitno himno ohranjanju kulture. Iskali smo navdih, kako ogroženim narečjem zagotoviti dolgoživost, in našli smo ga v črkah posebnih jušnih testenin Marodi ter v medžimurskih ljudskih pesmih. Povezali smo najmlajše generacije s kulturo prav tam, kjer se tradicija najbolje prenaša – za družinsko mizo. Medtem ko družine v Medžimurju kuhajo in pojejo, mi s to kampanjo negujemo družinske vezi in ohranjamo edinstveno narečje za mlajše generacije.«
Kampanja je dosegla kar 80 odstotkov prebivalstva na Hrvaškem in 90 odstotkov prebivalcev Medžimurja, v enem paketu jušnih testenin Marodi pa je med 200 in 527 črk (odvisno od dolžine ljudske pesmi, ki jo slavi paket).