Budweiserjeva zahvala Messiju
Septembra 2020 je znamka piva Budweiser začela sodelovati z Lionelom Messijem. Messiju so se po nedeljski zmagi zahvalili s kratkim video posnetkom, ki ga je nogometaš delil tudi na svojem profilu na Instagramu.
Budweiser je Messija izbral za svojega globalnega ambasadorja z željo, da bi navdihnili nogometne navijače in ljubitelje piva, da bi si v življenju prizadevali k temu, da bi bili čim boljši v vsem, kar počnejo. »Ker se sam nenehno trudim, da bi bil najboljši igralec, kar sem lahko, sem bil nad sodelovanjem navdušen. Dan za dnem in leto za letom sta bila potrebna žrtvovanje in trdo delo, da sem dosegel svoje sanje. Upam, da bodo oboževalci po vsem svetu v moji zgodbi našli navdih, da se bodo posvetili temu, kar počnejo in nikoli ne bodo obupali, ne glede na to, kako težko bo,« je takrat povedal slavni nogometaš. Zdaj, ko je dosegel še naslov svetovnega prvaka, so se pri Budweiserju legendi poklonili s kratkim filmom, v katerem so med drugim zapisali, da so sanje končno postale resničnost.
Leo Messi pa je v teh dneh dosegel še en rekord, ki sicer ni povezan z nogometom. Njegova objava je postala najbolj všečkana na Instagramu, prehitel pa je tisto »slavno« jajce, ki je pred tremi leti osvojilo ta naslov. Jajce je imelo v trenutku, ko je nastala ta novica 56.566.496, Messijeva fotografija pa 60.226.319 všečkov.