Burger King preseneča s kampanjo ob svoji 70-letnici
Romantično iskrico se da ohraniti tudi po sedmih desetletjih, kar ponazarja skupina sedemdesetletnih modelov, ki se intimno družijo v restavracijah Burger King in njihovi okolici. Ne, nič ni boljšega kot burger na žaru, ki ohranja iskrico romantike.
Kampanja, ki jo je za družbo Burger King Brazilija zasnovalo argentinsko podjetje Room 23, vključuje slike in videoposnetke starejših parov, ki svojo strast izražajo v javnosti. Od poljubljanja na parkirišču do predrznega ščipanja na poti v restavracijo Burger King. Cilj kampanje je pokazati, da po 70 letih ogenj še vedno gori. »Na žaru od leta 1954,« se glasi slogan.
Kampanja vključuje spletne videoposnetke, promocijo v poslovalnicah, zunanje oglaševanje in tisk, za kar skrbita kreativna direktorja Sebastian Wilhelm in Maxi Anselmo.
Fotografije Guya Arocha so pristne, kampanja pa poudarja, da družba Burger King kljub dolgoletnemu obstoju ni spremenila tradicije in načina priprave burgerjev. Vsekakor ni prvič, da se v oglaševalski kampanji poljubljajo starejši ljudje, vendar pa je to morda presenetljivo za blagovno znamko hitre prehrane, ki je običajno osredotočena na mladinsko kulturo in mlajše potrošnike.