Cannes Lions 2023: Vreme – največji vplivnež
Podnebne razmere letos sicer niso v središču pozornosti oglaševalske smetane v Cannesu, ki tokrat raje izpostavlja tematiko umetne inteligence in njenega vpliva na (usihajočo) kreativnost, a so se jih hočeš nočeš začeli zavedati tudi na lastni koži.
Simona Kruhar Gaberšček
Če je udeležence lanskega mednarodnega festivala Kanski levi močno presenetila huda nevihtna ujma, ki je iz tira vrgla marsikaterega oglaševalskega gostitelja, ki se je s svojimi kulinaričnimi specialitetami ponašal na plaži ob kanski promenadi Croisette, pa jim je letos zagodel močan veter. Še posebej izrazit je bil drugi dan festivala, saj je številna podjetja, ki so najela svoje prostore na promenadi, prisilil, da so sicer praviloma bogat program in številne dogovorjene sestanke preselila v varnejše zavetje bližnjih luksuznih hotelov, kot sta Carlton in Martinez. Med njimi je bilo tudi podjetje FreeWheel, ki sodi pod okrilje medijske družbe Comcast. Njihov višji komercialni direktor za Severno Evropo Willem Janssen (mimogrede, o ciljanem televizijskem oglaševanju je govoril na DIGGIT-u v organizaciji MM-a) nam je povedal, da so morali za nekaj ur zamakniti dogajanje na plaži, ki tudi letos sicer velja za eno od najlepše urejenih v Cannesu (vsaj po oceni predstavnic MM-a), zato so se v okoliških hotelih že začeli zanimati, ali bi bilo možno del programa prestaviti. To pa ni najlažje izvedljivo, saj kanski hoteli v tem tednu pokajo po šivih.
Tudi plaži družbe Meta, katere del je sicer skrit pod dokaj vzdržljivo streho – na nekaterih imajo zgolj šotorska platna, s katerimi je veter z lahkoto pometel –, so nestabilne vremenske razmere povzročile kar nekaj preglavic in so morali prestavljati načrtovana predavanja in okrogle mize.
Kaj bi se zgodilo, če dinozavri ne bi izumrli?
Zato se lahko le strinjamo s trditvijo družbe IBM, ki je v dnevnem časopisu Kanskih levov (Cannes Daily News) objavila celostranski oglas za razstavo njihovega podjetja The Weather Company, kjer sta v ospredju umetnost in umetna inteligenca, njen naslov pa je »Vreme – največji vplivnež«. Oglas spremlja slogan »Vremenske spremembe lahko spremenijo prav vse«, v isti sapi pa se sprašujejo, kaj bi se zgodilo, če dinozavri ne bi izumrli.
Če ne prej, je torej zdaj končno napočil čas, ko bodo morali oglaševalci tudi v praksi dokazati, ali imajo njihove kreativne rešitve resnično moč spreminjati svet – s čimer se sicer tako radi ponašajo.