Cannes Lions: AB InBev je drugo leto zapored kreativni oglaševalec leta
Nagrado za kreativnega oglaševalca leta na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions bo prvič v zgodovini festivala že drugo leto zapored prejel belgijski pivovarski koncern AB InBev.
Znamke AB InBev so na zadnjih Kanskih levih osvojile kar 49 levov – eno veliko nagrado, 10 zlatih, 19 srebrnih in 19 bronastih. Leve je prejelo 10 njihovih različnih blagovnih znamk iz sedmih različnih držav.
Anheuser-Busch InBev (AB InBev) si je po besedah izvršnega direktorja LIONS Simona Cooka pridobil sloves ustvarjalca zelo pogumnih kreativnih in inovativnih marketinških rešitev in tako je postal prva blagovna znamka v zgodovini festivala, ki je nagrado prejel dve leti zapored. »Ponovna zmaga znamke AB InBev uvaja kulturo, ki zagotavlja, da je nadaljnji uspeh neizogiben, če je znamka stalno zavezana k ustvarjalnosti kot gonilu rasti.« Njihova ustvarjalna kultura odseva tudi v poslovnih rezultatih, ki kažejo, da je AB InBev v letu 2022 dosegel najvišji obseg prodaje vseh časov kot tudi največjo moč blagovne znamke.