jm
Aktualno

Cannes Lions: AB InBev je drugo leto zapored kreativni oglaševalec leta

Nagrado za kreativnega oglaševalca leta na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions bo prvič v zgodovini festivala že drugo leto zapored prejel belgijski pivovarski koncern AB InBev.

Znamke AB InBev so na zadnjih Kanskih levih osvojile kar 49 levov – eno veliko nagrado, 10 zlatih, 19 srebrnih in 19 bronastih. Leve je prejelo 10 njihovih različnih blagovnih znamk iz sedmih različnih držav.

Anheuser-Busch InBev (AB InBev) si je po besedah izvršnega direktorja LIONS Simona Cooka pridobil sloves ustvarjalca zelo pogumnih kreativnih in inovativnih marketinških rešitev in tako je postal prva blagovna znamka v zgodovini festivala, ki je nagrado prejel dve leti zapored. »Ponovna zmaga znamke AB InBev uvaja kulturo, ki zagotavlja, da je nadaljnji uspeh neizogiben, če je znamka stalno zavezana k ustvarjalnosti kot gonilu rasti.« Njihova ustvarjalna kultura odseva tudi v poslovnih rezultatih, ki kažejo, da je AB InBev v letu 2022 dosegel najvišji obseg prodaje vseh časov kot tudi največjo moč blagovne znamke.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji