Cannes Lions: Bronasti lev za agencijo Bruketa&Žinić&Grey
Hrvaška kreativna agencija Bruketa&Žinić&Grey, blagovna znamka Marodi in komunikacijska agencija Komunikacijski laboratorij so se na 71. Kanskih levih razveselile bronaste nagrade za tiskani oglas.
Kaja Kovič
V kategorijo tiskani oglasi in založništvo je žirija Kanskih levov prejela 734 prijav in podelila 21 levov. Veliko nagrado je prejela kampanja »Recikliraj me«, ki jo je za Coca-Colo ustvarila agencija Ogilvy iz New Yorka, naši sosedje pa so prejeli bronasto nagrado za kampanjo »Zgodba, vredne vsake črke« (»Soup to Remember«), ki so jo za blagovno znamko Marodi ustvarili v agenciji Bruketa&Žinić&Grey s pomočjo Komunikacijskega laboratorija.
Nagrajeno kampanjo so opisali: »Povezujemo generacije skozi abecedne testenine in tako simbolično pišemo užitno himno ohranjanju kulture. Iskali smo navdih, kako ogroženim narečjem zagotoviti dolgoživost, in našli smo ga v črkah posebnih jušnih testenin Marodi ter v medžimurskih ljudskih pesmih. Povezali smo najmlajše generacije s kulturo prav tam, kjer se tradicija najbolje prenaša – za družinsko mizo. Medtem ko družine v Medžimurju kuhajo in pojejo, mi s to kampanjo negujemo družinske vezi in ohranjamo edinstveno narečje za mlajše generacije.«
Kampanja je dosegla kar 80 odstotkov prebivalstva na Hrvaškem in 90 odstotkov prebivalcev Medžimurja, v enem paketu jušnih testenin Marodi pa je med 200 in 527 črk (odvisno od dolžine ljudske pesmi, ki jo slavi paket).