Cannes Lions: Bronasti lev za Radgonske gorice!
Slovenski naročnik Radgonske gorice in hrvaška agencija Bruketa&Žinić&Grey sta za projekt »Untouched by Light« prejela bronastega leva v podkategoriji osvežitve blagovne znamke.
Untouched by Light je prva penina na svetu, ki je izdelana, prodana in okušena v popolni temi. Izdelek temelji na ugotovitvah raziskave, ki kažejo, da lahko izpostavljenost vina dnevni svetlobi ali umetni osvetlitvi vpliva na njegovo aromo. Da bi se izognili »zaradi svetlobe spremenjeni aromi« so želeli zagotoviti, da bi se najboljše dogajalo v temi.
»Šest let smo se pripravljali na ta projekt. Ukvarjali smo se z nečim, s čimer se ni prej še nihče, in ga predstavili sredi pandemije, ko so bili sejmi in obiski tujih kupcev kot glavna promocijska sredstva nedostopni. Zato je ta uspeh še toliko večji. Penina dobiva izvrstne ocene, kupci pa si še posebej zapomnijo samo izkušnjo,« je povedala Andreja Novak, direktorica marketinga v Radgonskih goricah.
»Radgonske gorice so naš predlog vtkale v proces proizvodnje penine, ki je bil stoletja enak. Ustvarili so nov izdelek, edinstven na svetu. Za zaupanje se jim zahvaljujemo. Nagrada je potrditev, da se kreativnost agencij lahko uporabi tudi za kaj več kot komunikacije,« je povedal Davor Bruketa, kreativni direktor v agenciji Bruketa&Žinić&Grey. Projekt je v preteklem letu dobil vrsto nagrad, med drugim oblikovalsko »rdečo piko«, nagrado kluba umetniških direktorjev ADC in nagrado oglaševalca leta na hrvaškem nacionalnem oglaševalskem festivalu Dani komunikacija.
Nagrada je že druga za Slovenijo na letošnjih Kanskih levih, prvo sta nam priborila mlada kreativca Lucija Lepšina in Klemen Vodopivec.