Cannes Lions: Dve veliki nagradi za zunanje oglaševanje
Na 71. festivalu kreativnosti Cannes Lions sta bili podeljeni dve veliki nagradi za zunanje oglaševanje; prejeli sta ju blagovni znamki Magnum in Pedigree.
Kaja Kovič
Kategorija zunanjega oglaševanja je na kanskih levih prejela 2.053 prijav, nagrajenih je bilo skupno 57 del, med njimi sta bili podeljeni tudi dve veliki nagradi.
Predsednik žirije Marco Venturelli, glavni kreativni direktor pri Publicis Groupe, je letošnji veliki nagradi pospremil z besedami: »Za dve veliki nagradi sem svoje čudovite žirante prosil, naj svoje utrujene možgane razdelijo na dvoje. Prosil sem jih, naj na eni strani iščejo dela z lepo oblikovano sliko in popolno formuliranim besedilom, zaradi katerih bodo 'noro' ljubosumni, po drugi strani pa naj sledijo znakom, kaj lahko prinaša prihodnost zunanjega oglaševanja.«
Iskanje poletja sredi zime
Tržnokomunikacijska akcija »Najdi svoje poletje« (»Find Your Summer«), ki jo je za Magnum ustvarila španska agencija LOLA Mullenlowe, je žirijo prepričala z osupljivimi oglasi sredi mrzle zime v januarju, ki so prikazovali ljudi, ki hrepenijo po poletju in najdejo sončni žarek v sladoledu Magnum.
Spodbujanje prodaje in osrečevanje drugih
Drugo veliko nagrado je prejela akcija »Pedigreejevi posvojenčki« (»Adoptable by Pedigree«), ki jo je za Pedigree ustvarila agencija Colenso BBDO iz Nove Zelandije. Ob nenehnih ambicijah blagovne znamke, da bi odpravila brezdomstvo psov (na svetu naj bi bilo namreč kar 12 milijonov psov brez doma), je Pedigree javnosti približal oglase za posvojitev psov z uporabo umetne inteligence. Fotografije resničnih psov iz zavetišč so preoblikovali v bolj zaželene podobe.