xx
Aktualno

Cannes Lions: Jay Shetty razloži, zakaj je MTP tako pomemben

Na Kanskih je levih je bil med najtežje pričakovanimi govorci Jay Shetty. Na terasi festivalske palače je govoril o poslanstvu in namenu (angl. purpose) kot neprecenljivem gonilu za življenje in delo.

Avtor svetovnih uspešnic, večkrat nagrajeni voditelj podkasta On Purpose, življenjski couch in podjetnik Jay Shetty ima na družbenih omrežjih več kot 50 milijonov sledilcev in poslušalcev. Njegove vsebine so povezane predvsem z iskanjem navdiha, samopomočjo in dobrim počutjem. Shetty je že leta 2019 začel izkoriščati moč digitalnih in avdiomedijev in premierno predstavil podkast »On Purpose with Jay Shetty«. Na odru je dejal, da so ga tik pred tem mnogi mediji zavrnili, češ da podkast ni perspektiven medij. »A poslušal sem samega sebe in nadaljeval z delom. Pozneje, ko sem napisal knjigo Razmišljaj kot menih, se mi je zgodilo podobno, a nisem odnehal, saj sem vedel, da je to moje poslanstvo.«

Po priljubljenosti njegovih knjig in podkasta sodeč je imel prav. Njegova blagovna znamka je še vedno v samem svetovnem vrhu podkastov o zdravju in dobrem počutju in ima več kot 35 milijonov prenosov mesečno.

Kljub vse večjim številkam v statistiki pa Shetty ostaja priljuden, skromen in pripaden samemu sebi. To je dokazal tudi na odru v Cannesu: »Ko blagovne znamke rastejo, hitro postanejo manj povezane z ljudmi, manj sledijo poslanstvu, vse več poudarka dajejo uspehu in postajajo korporacija brez duše. S tem izgubljejo velik del pripadnikov.«

Zakaj so nekatere blagovne znamke bolj priljubljene od drugih?

Kar 80 odstotkov ljudi v njegovi raziskavi pravi, da ostajajo zvesti znamkam, ki jim pomagajo živeti boljše življenje. To pomeni, da jih podpirajo pri doseganju osebnih izzivov, pri iskanju ravnotežja, da jih je preprosto razumeti in jim predstavljajo pomenljive povezave ter pomagajo pri doseganju želenega statusa. »Ko blagovne znamke pomagajo njihovim kupcem pri teh ciljih, jih ti 'branijo' v javnih diskurzih, ko se o njih govori slabo,« je poudaril pomen javnega mnenja o določeni blagovni znamki.

Ali imate množično transformativno poslanstvo (Massive Transformative Purpose)?

Podjetja in osebnosti, ki imajo množično transformacijsko poslanstvo (MTP), so najuspešnejša, razloži Shetty. »Ljudem zaradi njihove zelo jasne vloge in poslanstva pomagajo pri vsakodnevnih izzivih in kreiranju življenjske poti. Ted Talks ima zelo očiten MTP, to je deljenje dragocenih idej; Google povezuje svet in izobražuje. Vsi vemo, zakaj in kdaj uporabljamo Google ali Ted Talks.«

Shetty je zaključil predavanje z desetminutno meditacijo in po njej poudaril: »Moj MTP je, da v človekovo življenje prinašam ravnotežje in ga vodim do spoznanja, kaj je njegovo poslanstvo.«

 

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji