Cannes Lions: Mary Wells Lawrence prejemnica nagrade za posebne dosežke
Nagrado za izjemen prispevek h kreativni industriji, tako imenovanega leva svetega Marka, letos prejme ameriška oglaševalska legenda Mary Wells Lawrence.
Gašper Meden
Danes 92-letna Mary Wells Lawrence je ob ustanovitvi agencije Wells Rich Green leta 1966 postala ena od prvih žensk v oglaševanju (torej v obdobju zlate dobe oglaševanja ali »mad menov«), ki so ustanovile in vodile agencijo. Že v prvem letu delovanja je imela agencija 100 zaposlenih in dobrih 34 milijonov evrov prometa z naročniki, kot so Procter & Gamble, Trans World Airlines, Philip Morris, Ralston Purina in Electric. Med številnimi uspešnimi projekti še uspešnejše kariere izstopa slogan »I ♥ New York«, ki je bil leta 1977 del oglaševalske akcije za promocijo turizma v mestu in zvezni državi New York. Kot je pokazala zgodovina in ne nazadnje imidž samega mesta, sta slogan in logotip (ki ga je sicer oblikoval legendarni Milton Glaser) »prerasla« osnovni cilj in postala del pop kulture.
»Zavedanje o času, v katerem se nahajamo, je jedro vsakega posla prepričevanja. Mislim, da je moja posebnost v tem, da verjamem v strast; da resnično in čustveno verjamem v pomembnost tistega, kar prodajam. Želim, da jo čutite in da ste nervozni, če počnete nekaj drugega. Podobno kot, ko se zaljubite,« je povedala Mary Wells Lawrence.
Ker so organizatorji festival letos zaradi epidemije koronavirusa odpovedali že v začetku aprila, ji bodo nagrado podelili virtualno v prenosu v živo, in sicer v petek, 26. junija 2020.