god-is riviera
Aktualno

Cannes Lions: Ne pozabite na ranljive skupine!

God-is Rivera, Twitterjeva globalna direktorica za kulturo in skupnost, je na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions vodila praktično delavnico, na kateri je vodstvene kadre večjih podjetij in agencij učila o zdravem duhu v podjetju prihodnosti.

God-is Rivera je pred Twitterjem skrbela za interno raznolikost in vključenost v agenciji  VMLY&R. »Kot temnopolta ženska, ki je delala v panogah, v katerih je bila naša skupnost premalo zastopana, čutim veliko odgovornost, da širim in podpiram različne ranljive skupine, ki so na Twitterju,« je dejala Rivera. Njeno poslanstvo je gradnja in utrjevanje Twitterjeve skupnosti, prav ona pa je oseba, ki je vzpostavila termin »črni Twitter«. Svoje delo opravlja preko marketinga in sodelovanja z blagovnimi znamkami, ki »odsevajo skupnost, kateri služijo«, kot se je izrazila na delavnici.

Blagovne znamke morajo postati čim bolj vključujoče

God-is Rivera je za Marketing magazin povedala, da sta razumevanje in podpora ranljivim skupinam v družbi zelo pomembni za pozicioniranje in uspeh blagovne znamke. Te skupine si zaslužijo biti spoštovane, vidne in predstavljene javnosti. »Blagovne znamke morajo biti pogumne, ne brez strahu, ampak le pogumne, pri vključevanju skupin, ki so bile do zdaj neslišane.« Medtem ko se v ZDA in na Otoku govori predvsem o podpori žensk in temnopoltih, je tudi v Sloveniji marsikatera skupina preslišana, poskuša prezrcaliti situacijo na naš domač parket: »Naj slovenske znamke ne pozabijo na revne, na skupnost LGBTQ+, invalide, begunce, brezposelne ... Vsi ti živijo tudi v Sloveniji in vsi morajo biti enakovredno zastopani s strani podjetij. Slednja morajo postati čim bolj vključujoča, saj bodo le tako lahko preživela v prihodnosti.«

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji