Cannes Lions: Ne pozabite na ranljive skupine!
God-is Rivera, Twitterjeva globalna direktorica za kulturo in skupnost, je na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions vodila praktično delavnico, na kateri je vodstvene kadre večjih podjetij in agencij učila o zdravem duhu v podjetju prihodnosti.
Kaja Kovič
God-is Rivera je pred Twitterjem skrbela za interno raznolikost in vključenost v agenciji VMLY&R. »Kot temnopolta ženska, ki je delala v panogah, v katerih je bila naša skupnost premalo zastopana, čutim veliko odgovornost, da širim in podpiram različne ranljive skupine, ki so na Twitterju,« je dejala Rivera. Njeno poslanstvo je gradnja in utrjevanje Twitterjeve skupnosti, prav ona pa je oseba, ki je vzpostavila termin »črni Twitter«. Svoje delo opravlja preko marketinga in sodelovanja z blagovnimi znamkami, ki »odsevajo skupnost, kateri služijo«, kot se je izrazila na delavnici.
Blagovne znamke morajo postati čim bolj vključujoče
God-is Rivera je za Marketing magazin povedala, da sta razumevanje in podpora ranljivim skupinam v družbi zelo pomembni za pozicioniranje in uspeh blagovne znamke. Te skupine si zaslužijo biti spoštovane, vidne in predstavljene javnosti. »Blagovne znamke morajo biti pogumne, ne brez strahu, ampak le pogumne, pri vključevanju skupin, ki so bile do zdaj neslišane.« Medtem ko se v ZDA in na Otoku govori predvsem o podpori žensk in temnopoltih, je tudi v Sloveniji marsikatera skupina preslišana, poskuša prezrcaliti situacijo na naš domač parket: »Naj slovenske znamke ne pozabijo na revne, na skupnost LGBTQ+, invalide, begunce, brezposelne ... Vsi ti živijo tudi v Sloveniji in vsi morajo biti enakovredno zastopani s strani podjetij. Slednja morajo postati čim bolj vključujoča, saj bodo le tako lahko preživela v prihodnosti.«