god-is riviera
Aktualno

Cannes Lions: Ne pozabite na ranljive skupine!

God-is Rivera, Twitterjeva globalna direktorica za kulturo in skupnost, je na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions vodila praktično delavnico, na kateri je vodstvene kadre večjih podjetij in agencij učila o zdravem duhu v podjetju prihodnosti.

God-is Rivera je pred Twitterjem skrbela za interno raznolikost in vključenost v agenciji  VMLY&R. »Kot temnopolta ženska, ki je delala v panogah, v katerih je bila naša skupnost premalo zastopana, čutim veliko odgovornost, da širim in podpiram različne ranljive skupine, ki so na Twitterju,« je dejala Rivera. Njeno poslanstvo je gradnja in utrjevanje Twitterjeve skupnosti, prav ona pa je oseba, ki je vzpostavila termin »črni Twitter«. Svoje delo opravlja preko marketinga in sodelovanja z blagovnimi znamkami, ki »odsevajo skupnost, kateri služijo«, kot se je izrazila na delavnici.

Blagovne znamke morajo postati čim bolj vključujoče

God-is Rivera je za Marketing magazin povedala, da sta razumevanje in podpora ranljivim skupinam v družbi zelo pomembni za pozicioniranje in uspeh blagovne znamke. Te skupine si zaslužijo biti spoštovane, vidne in predstavljene javnosti. »Blagovne znamke morajo biti pogumne, ne brez strahu, ampak le pogumne, pri vključevanju skupin, ki so bile do zdaj neslišane.« Medtem ko se v ZDA in na Otoku govori predvsem o podpori žensk in temnopoltih, je tudi v Sloveniji marsikatera skupina preslišana, poskuša prezrcaliti situacijo na naš domač parket: »Naj slovenske znamke ne pozabijo na revne, na skupnost LGBTQ+, invalide, begunce, brezposelne ... Vsi ti živijo tudi v Sloveniji in vsi morajo biti enakovredno zastopani s strani podjetij. Slednja morajo postati čim bolj vključujoča, saj bodo le tako lahko preživela v prihodnosti.«

 

492

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

erikson
05. 07. 2022

Thomas Erikson je tudi v Sloveniji že znan avtor, saj so v slovenščini pri založbi Učila…

Nima smisla, da si zatiskamo oči pred dejstvom, da je na svetu ogromno slabih šefov. Veliko ljudi preprosto ne ve, kako voditi ljudi. In to velja…

manja porle
04. 07. 2022

Manja Porle je ustanoviteljica in direktorica produkcijske hiše Miss Moose Studio, pod…

Manja Porle zagovarja vodenje z zgledom. »Kar vedno pravim ekipi, je: raje delaj manj ur in takrat bolj učinkovito. Sproti jih učinkovitosti tudi…

milenaj
02. 07. 2022

Milena Jakovljević je pred desetimi leti skupaj s sestrama Nino Jakovljević in Sonjo…

Ne motivirajo me denar in nagrade, ampak to, da grem z veseljem v službo in da z ekipo ustvarjamo projekte, na katere smo ponosni. Smo pa vedno bolj…

Naši avtorji