god-is riviera
Aktualno

Cannes Lions: Ne pozabite na ranljive skupine!

God-is Rivera, Twitterjeva globalna direktorica za kulturo in skupnost, je na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions vodila praktično delavnico, na kateri je vodstvene kadre večjih podjetij in agencij učila o zdravem duhu v podjetju prihodnosti.

God-is Rivera je pred Twitterjem skrbela za interno raznolikost in vključenost v agenciji  VMLY&R. »Kot temnopolta ženska, ki je delala v panogah, v katerih je bila naša skupnost premalo zastopana, čutim veliko odgovornost, da širim in podpiram različne ranljive skupine, ki so na Twitterju,« je dejala Rivera. Njeno poslanstvo je gradnja in utrjevanje Twitterjeve skupnosti, prav ona pa je oseba, ki je vzpostavila termin »črni Twitter«. Svoje delo opravlja preko marketinga in sodelovanja z blagovnimi znamkami, ki »odsevajo skupnost, kateri služijo«, kot se je izrazila na delavnici.

Blagovne znamke morajo postati čim bolj vključujoče

God-is Rivera je za Marketing magazin povedala, da sta razumevanje in podpora ranljivim skupinam v družbi zelo pomembni za pozicioniranje in uspeh blagovne znamke. Te skupine si zaslužijo biti spoštovane, vidne in predstavljene javnosti. »Blagovne znamke morajo biti pogumne, ne brez strahu, ampak le pogumne, pri vključevanju skupin, ki so bile do zdaj neslišane.« Medtem ko se v ZDA in na Otoku govori predvsem o podpori žensk in temnopoltih, je tudi v Sloveniji marsikatera skupina preslišana, poskuša prezrcaliti situacijo na naš domač parket: »Naj slovenske znamke ne pozabijo na revne, na skupnost LGBTQ+, invalide, begunce, brezposelne ... Vsi ti živijo tudi v Sloveniji in vsi morajo biti enakovredno zastopani s strani podjetij. Slednja morajo postati čim bolj vključujoča, saj bodo le tako lahko preživela v prihodnosti.«

 

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji