gaming
Aktualno

Cannes Lions: Nova kategorija nagrad za igričarstvo

Organizatorji Kanskih levov so v sklopu zabavne industrije vzpostavili novo kategorijo igričarstva, nagrado pa poimenovali »Entertainment Lions for Gaming«.

Mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions je za leto 2023 v sklopu tekmovanja, namenjenega industriji zabave, napovedal novo kategorijo nagrad, leve za igričarstvo. Za predsednico žirije so imenovali Francine Li, globalno vodjo marketinga pri Riot Games, ameriškem razvijalcu videoiger in organizatorju turnirjev v e-športu.

Neverjeten porast igričarstva in e-športa

Simon Cook, izvršni direktor Cannes Lions, je ob vzpostavitvi nove kategorije dejal: »V zadnjih petih letih smo opazili, da se je število prijavljenih in zmagovalnih del na festivalu, ki vključujejo igre, povečalo za kar 74 odstotkov. Ta aktivacija se razvija z zelo visoko hitrostjo, v oglaševalski industriji ima vse večji pomen, prav tako pa predstavlja napredek in nov prostor znanja. Igričarstva in e-športa ne moremo prezreti, opažamo pa, da ima dejavnost vedno večji pomen tudi v filmski in glasbeni industriji. Ob tej priložnosti se zahvaljujem številnim agencijam, blagovnim znamkam, strokovnjakom za igrice in njihovim strastnim zagovornikom z vsega sveta, ki so pomagali oblikovati tega novega kanskega leva. Nagrada bo ponudila novo merilo in osvetlila kreativno delo, ki je na presečišču blagovnih znamk, ustvarjalnosti, iger, uporabniške izkušnje in skupnosti.«

Francine Li je izrazila navdušenje nas svojo novo vlogo: »Počaščena sem, da sem postala prva predsednica žirije v tej kategoriji. Novi lev je predstavljen v času, ko industrija igričarstva dosega nove, rekordne rezultate. Verjamem, da je igranje iger prihodnost zabave, ki združuje strastne svetovne skupnosti v skupnih poglobljenih in interaktivnih izkušnjah. Dela bodo morala biti zelo usmerjena v skupnost in izkušnjo igralca, kar je prava definicija sodobnega marketinga.«

Pogoji za prijavo

Lev za igričarstvo v sklopu zabavne industrije (poleg kategorije v glasbi in športu) bo slavil ustvarjalno delo, ki povezuje ljudi z blagovnimi znamkami skozi igranje iger. Prijave bodo morale vsebovati tudi informacije, kako so blagovne znamke vstopile v zapletene igralne skupnosti in nemoteno dodale resnično vrednost celotni igralni izkušnji, hkrati pa spodbujale komercialni uspeh.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji