Cannes Lions poimenoval nagrado po Danu Wiednu
Organizatorji Kanskih levov so se poklonili legendarnemu oglaševalskemu kreativcu Dana Wiedna, soustanovitelju oglaševalske agencije Wieden+Kennedy.
Kategorija in nagrade titanski levi (»Titanium Lions«) so zamisel Dana Wiedna, sicer najbolj znanega po sloganu »Just Do It«, ki ga je ustvaril za Nike, zato se je vodstvo kanskega festivala kreativnosti odločilo, da se mu njegovi nedavni smrti poklonijo ter kategorijo in nagrade preimenujejo v »Dan Wieden Titanium Lions« oziroma titanski levi Dana Wiedna.
Wiednova ideja za novo kategorijo, ki bo vzbujala zavist
Kategorija slavi provokativno delo, ki gre preko meja in vzbuja zavist. Idejo zanjo je podal prav Wieden, ko je leta 2003 žirija BMW-jevo tržnokomunikacijsko akcijo »Hire« prepoznala kot izjemno delo, vendar zunaj meja vsakega od njihovih levov. Ker ideje niso uspeli uvrstiti v katero od obstoječij kategorij, je oglas tisto leto kljub izjemnosti dobil le eno nagrado. Posledično je Wieden spodbudil vodstvo Kanskih levov, da ustvarijo novo nagrado, ki bi prepoznavala novo vrsto del, takšnih, ki spreminjajo pravila igre in kažejo pot naprej.
Philip Thomas, predsednik LIONS, je preimenovanje komentiral: »Dan Wieden je Kanske leve oblikoval na mnogo načinov, a ustvarjanje te kategorije je najbolj vidno, pomenljivo in vizionarsko. Upam, da bodo v svetu kreativnosti njegove strast, predanost in genialnost za vedno odsevale, nagrada pa pomeni primeren spomenik naše industrije enemu od njenih največjih talentov.«
Wieden, kreativni genij oglaševalske industrije
Wieden je bil dvakrat predsednik žirije Kanskih levov, njegova agencija Wieden+Kennedy pa je prejela že skoraj 400 kanskih levov. Leta 2012 je Wieden prejel častni naziv »lev svetega Marka«, namenjenega posameznikom, katerih integriteta in izjemnost sta navdihnili še naslednje generacije in pridobili spoštovanje po vsem svetu. Karl Lieberman iz agencije Wieden+Kennedy je ob novici dejal: »Dan je verjel, da ustvarjalnost uspeva v kaosu. Eden od načinov, kako je dosledno ohranjeval ta kaos, je bil, da se je vedno spraševal, kako so stvari delovale včasih, in nas potiskal k iskanju novih, drugačnih in boljših poti ter načinov, kako bi lahko te stvari še vedno obstajale. To je povzročalo premike dela, strank, stališča industrije do raznolikosti in tega, kako bi moralo izgledati ustvarjalno delovno mesto. V resnici ne gre za ponavljajoče se izboljševanje istih stvari, temveč za celovito prenovo konceptov.«