Cannes Lions: Skupaj prijavljenih skoraj 30 tisoč del, Slovenija prijavila 3
Na svetovno prvenstvo oglaševanja so se slovenske agencije prijavile v precej manjšem številu kot leta 2019.
Po dvoletnem premoru se vrača mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions. Prijavitelji so letos prijavili 29.074 del iz 90-ih držav, od tega Slovenija 3, Hrvaška 18, Srbija pa 8 del. Letošnja prijaviteljska bera je malenkost manjša kot leta 2019 (ko se je odvila zadnja izvedba festivala). Takrat je 89 držav prijavilo 30.953 del, pri čemer jih je Slovenija prispevala rekordnih 17.
Letos se bodo za kanske leve v največji meri potegovali Američani, ki so prijavili kar 9124 del, daleč zadaj so Britanci z 2192 deli in Brazilci s 1472-imi. Prvo peterico zaokrožujejo Francozi (1380 prijav) in Nemci (1132). V prvo deseterico držav z največ prijavami sta se, zanimivo, prebili tudi Indija in Kitajska, prva s 699-imi in druga s 660-imi deli.