lions
Aktualno

Cannes Lions: Skupaj prijavljenih skoraj 30 tisoč del, Slovenija prijavila 3

Na svetovno prvenstvo oglaševanja so se slovenske agencije prijavile v precej manjšem številu kot leta 2019.

Po dvoletnem premoru se vrača mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions. Prijavitelji so letos prijavili 29.074 del iz 90-ih držav, od tega  Slovenija 3, Hrvaška 18, Srbija pa 8 del. Letošnja prijaviteljska bera je malenkost manjša kot leta 2019 (ko se je odvila zadnja izvedba festivala). Takrat je 89 držav prijavilo 30.953 del, pri čemer jih je Slovenija prispevala rekordnih 17.

Letos se bodo za kanske leve v največji meri potegovali Američani, ki so prijavili kar 9124 del, daleč zadaj so Britanci z 2192 deli in Brazilci s 1472-imi. Prvo peterico zaokrožujejo Francozi (1380 prijav) in Nemci (1132). V prvo deseterico držav z največ prijavami sta se, zanimivo, prebili tudi Indija in Kitajska, prva s 699-imi in druga s 660-imi deli.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji