z
Aktualno

Cannes Lions: Unilever je kreativni oglaševalec leta

Nagrado za kreativnega oglaševalca leta na 71. mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions bo prejelo mednarodno podjetje z izdelki za široko potrošnjo Unilever.

Unilever si po besedah izvršnega direktorja družbe LIONS Simona Cooka zasluži sloves ustvarjalca drznih, kreativnih in inovativnih marketinških rešitev. »Nagrada je namenjena prepoznavanju in praznovanju tistih blagovnih znamk, ki dosledno dvigujejo letvico kreativne odličnosti. In prav Unilever s svojo paleto blagovnih znamk, zasedanjem trgov po vsem svetu in sodelovanjem z različnimi agencijami nenehno premika meje ustvarjalnosti. Nadaljnji uspeh je neizogiben, če je znamka stalno zavezana k ustvarjalnosti kot gonilu rasti.«

Častno nagrado kreativni oglaševalec leta si je Unilever nazadnje priboril leta 2010, v letih po tem pa je podjetje prejelo na stotine kanskih levov. Samo na lanskem festivalu Cannes Lions je Unilever prejel nagrade za več svojih blagovnih znamk, vključno z Dove, Hellmann's, Dirt Is Good (poznan kot Persil, Skip in OMO), Magnum, Vaseline, Marmite in Pot Noodle.

Prejšnje leto je Dove, največja blagovna znamka družbe Unilever, v sodelovanju z agencijo Ogilvy iz Londona in DAVID iz Madrida prejela veliko nagrado v kategoriji medijev za kampanjo #TurnYourBack. Kampanja je uporabnike družbenih omrežij spodbujala, naj (dobesedno) obrnejo hrbet TikTokovemu filtru Bold Glamour. »Izvrsten primer, kako lahko naša industrija uporabi moč medijev in mlade opolnomoči, da zavrnejo pritiske in jih spodbudi, da so samozavestni v svojih pravih, nefiltriranih jazih,« je povedal predsednik žirije za medijske leve Christian Juhl.

»Tudi v prihodnje bomo zavezani k pogumnemu in kreativnemu ustvarjanju in tako 'služili' ljudem in spodbujali resnične spremembe,« pravi Esi Eggleston Bracey, direktorica za rast in marketing v podjetju Unilever. Predstavniki Unileverja bodo nagrado prejeli na podelitvi, ki bo v Cannesu 21. junija 2024.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji