Cannes Lions: Unilever je kreativni oglaševalec leta
Nagrado za kreativnega oglaševalca leta na 71. mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions bo prejelo mednarodno podjetje z izdelki za široko potrošnjo Unilever.
Žana Žalar
Unilever si po besedah izvršnega direktorja družbe LIONS Simona Cooka zasluži sloves ustvarjalca drznih, kreativnih in inovativnih marketinških rešitev. »Nagrada je namenjena prepoznavanju in praznovanju tistih blagovnih znamk, ki dosledno dvigujejo letvico kreativne odličnosti. In prav Unilever s svojo paleto blagovnih znamk, zasedanjem trgov po vsem svetu in sodelovanjem z različnimi agencijami nenehno premika meje ustvarjalnosti. Nadaljnji uspeh je neizogiben, če je znamka stalno zavezana k ustvarjalnosti kot gonilu rasti.«
Častno nagrado kreativni oglaševalec leta si je Unilever nazadnje priboril leta 2010, v letih po tem pa je podjetje prejelo na stotine kanskih levov. Samo na lanskem festivalu Cannes Lions je Unilever prejel nagrade za več svojih blagovnih znamk, vključno z Dove, Hellmann's, Dirt Is Good (poznan kot Persil, Skip in OMO), Magnum, Vaseline, Marmite in Pot Noodle.
Prejšnje leto je Dove, največja blagovna znamka družbe Unilever, v sodelovanju z agencijo Ogilvy iz Londona in DAVID iz Madrida prejela veliko nagrado v kategoriji medijev za kampanjo #TurnYourBack. Kampanja je uporabnike družbenih omrežij spodbujala, naj (dobesedno) obrnejo hrbet TikTokovemu filtru Bold Glamour. »Izvrsten primer, kako lahko naša industrija uporabi moč medijev in mlade opolnomoči, da zavrnejo pritiske in jih spodbudi, da so samozavestni v svojih pravih, nefiltriranih jazih,« je povedal predsednik žirije za medijske leve Christian Juhl.
»Tudi v prihodnje bomo zavezani k pogumnemu in kreativnemu ustvarjanju in tako 'služili' ljudem in spodbujali resnične spremembe,« pravi Esi Eggleston Bracey, direktorica za rast in marketing v podjetju Unilever. Predstavniki Unileverja bodo nagrado prejeli na podelitvi, ki bo v Cannesu 21. junija 2024.