cannes
Aktualno

Cannes: Z gverilsko akcijo odprli vrata za zunanje obiskovalce

Pred festivalsko palačo je na 3. dan mednarodnega festivala kreativnosti stala množica ljudi, po cesti je odmevala pesem Our house legendarne skupine Madness, kar naenkrat pa so padle zaščitne ograje in množica ljudi s transparenti je vstopila v palačo.

Gverilska akcija »Open House for Good (OHFG!)« je spodbujala organizatorje in sodelujoče na festivalu, naj odprejo vsa prizorišča v času Kanskih levov in razpravljajo o najpomembnejši temi našega časa, trajnosti. Tako so postale kanske dvorane, plaže, kabine, jahte in drugi prireditveni prostori za kratek čas odprti za javnost. Akcijo so zasnovale različne blagovne znamke, ki želijo, da v javnosti odmevajo tematike družbeno koristnega, okoljskega, ekonomskega in etičnega vidika. »Dolgoročni cilj je ustvariti vključujočo platformo, na kateri lahko sodelujejo vsi in zanjo ne bodo potrebne vstopnice ali zapestni trakovi,« je za MM povedal Thomas Kolster aka Mr. Goodvertising.

 

Projekt podpirajo:

cannes

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji