zz
Aktualno

Čarobnost doma v prvem Ikeinem globalnem oglasu

Ikea v sodelovanju z McCann Worldgroup predstavlja prvo globalno tržnokomunikacijsko akcijo, ki slavi čarobnost doma, ki jo lahko Ikeini kupci dosežejo po žepu prijaznih cenah.

Ikea je po 80-ih letih obstoja ustvarila prvo globalno tržnokomunikacijsko akcijo in jo poimenovala »Poskusite to doma«. Pri projektu so sodelovali z McCann Worldgroup, oglas bo viden na 31-ih različnih trgih. Pri švedskem trgovskem velikanu so prepričani, da jim bo enoten pristop pomagal pritegniti kupce preko meja, ki se spopadajo s trenutno krizo rastočih življenjskih stroškov, saj jih od drugih ne ločijo le prijazne cene, temveč tudi filozofija. »Dom je več kot le prostor za prehranjevanje in spanje – je prostor, kjer lahko sprostite svojo ustvarjalnost in se zabavate,« je dejala Licca Li, vodja globalnega marketinga pri skupini Ingka Group, in dodala: »Ko je Ikea leta 1943 začela delovati, smo imeli sedež samo na Švedskem. Od takrat smo po vsem svetu izjemno rasli. Ena od vrednot naše blagovne znamke je prenova in izboljšava, zato je edino primerno, da letos, ko Ikea praznuje 80. obletnico, testiramo in preizkusimo nekaj novega.«

Oglas so najprej predvajali v Italiji, na Finskem in v Belgiji, akcijo pa bodo počasi prenesli tudi v Veliko Britanijo, ZDA, Avstralijo in še na drugih 31 ključnih trgov. Ali bo Ikea to tržnokomunikacijsko akcijo imela tudi v Sloveniji, še ni znano.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji