Cas media s Pickboxom cilja zlasti na ženske srednjih let
Prva letošnja novost v shemi Cas medie je Pickbox, ki smo ga v preteklosti povezovali s knjižnico naslovov serij in filmov na zahtevo, zadnja leta pa ga poznamo tudi v obliki linearnega televizijskega programa.
Pickbox sicer nudi programsko shemo, ki temelji na serijah angleške produkcije produkcijskih hiš kot sta na primer BBC in ITV. Na programu med tednom »kraljujejo« serije, vikendi pa so namenjeni sproščanju ob kakovostnih filmih tuje produkcije.
Kot pravijo na Cas medii, bo od 1. marca 2024 na tem programu omogočeno oglaševanje tudi slovenskim oglaševalcem. Kot pri vseh kanalih, ki so jih dodajali v preteklosti, bodo tudi tu na voljo vsi podatki o gledanosti preko AGB Nielsena.
»Pickbox ima v vsebinskem smislu preverjeno formulo za uspeh na slovenskem trgu, saj gre za nabor serij in filmov, ki na našem trgu preverjeno dobro funkcionirajo in imajo zvesto ciljno občinstvo. V shemi programov, ki jih Cas media ponuja, bo to še razširilo doseg gledalstva, še posebej v ciljni skupini žensk srednjih let. Hkrati se bo program dobro znašel v sicer že tako pestrem naboru kanalov, ki ponujajo podobno vsebino drugih produkcijskih hiš,« je ob