z
Aktualno

Čedalje nižji oglaševalski proračuni zaradi vse ostrejše politike zasebnosti

Zaradi vse ostrejše zakonodaje o varovanju podatkov, ki vpliva na vse komunikacijske in medijske kanale, se oglaševalski proračuni nižajo, ugotavljajo pri IAB.

Platforme in podjetja (na primer družbeni mediji in maloprodajni mediji), ki raziskujejo in izkoriščajo prvoosebne podatke, postajajo vse bolj pomembna tematika v razvijajoči se podatkovni pokrajini. V ospredje namreč prihaja pristop, ki daje prednost zasebnosti.

Kar 82 odstotkov sodelujočih v raziskavi IAB je poudarilo, da nove omejitve že vplivajo na organizacijske spremembe, medtem ko jih tri četrtine pričakuje, da se bo zmožnost zbiranja tretjeosebnih podatkov o potrošnikih še poslabšala. Ugotovili so, da bo kar 90 odstotkov kupcev oklestilo dostop do svojih podatkov, kar vodi k premiku v oglaševalskih proračunih.

Spremembe v podatkovni pokrajini, še posebej s postopnim opuščanjem tretjeosebnih piškotkov s strani Googla in strožjimi zakoni držav, ustvarjajo vse večjo negotovost. Pričakuje se, da bo leto 2024 ključno za marketinške strategije, ki poudarjajo zasebnost. Vse več poudarka bo na kakovostnih podatkih, ki jih bodo kupci razkrili sami. To ustvarja vse večje zanašanje na prvoosebne podatke, pri čemer lahko napovemo vedno več zbiranja podatkov potrošnikov s strani blagovnih znamk, agencij in založnikov.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji