Četrt stoletja »pottermanije« z novimi naslovnicami digitalnih izdaj
Letos mineva 25 let od izida knjige Harry Potter in kamen modrosti, ob tej priložnosti pa je digitalni založnik Pottermore Publishing prenovil digitalno zbirko knjig o tem znanem čarovniku.
Pri projektu prenove naslovnic, da bi te še bolj pritegnile bralce, jim je na pomoč priskočila kreativna agencija Studio La Plage, celoten proces pa so predstavili v video vsebinah, ki so jih poimenovali »Razkrivanje čarovnije« (»Uncovering The Magic«). V štirih epizodah so oboževalcem knjig razkrili, kako so se lotili ustvarjanja naslovnic. Govorijo o tem, kako so se odločili, katere trenutke iz knjig bodo upodobili na naslovnicah, in predstavijo celoten postopek – od začetnih skic preko poglobljenih razprav do končnega izdelka.
Matthew Francis, direktor Studia La Plage, je ob tem povedal, da je njihovo delo, da s pripovedovanjem zgodb pomagajo graditi blagovne znamke. »Obrtna odličnost je v središču vsega, kar počnemo, in noben projekt ni boljši primer tega, kar počnemo, kot naslovnice za 25. obletnico prve knjige o Harryju Potterju. Ta serija videoposnetkov postavlja v središče pozornosti predanost naše ekipe in nam omogoča, da oboževalcem Harryja Potterja povemo še bogatejšo zgodbo.« Mike Richards, vodja trženja pri založbi Pottermore Publishing, pa dodaja, da je navdušen nad načinom, kako so lahko predstavili toliko ikoničnih trenutkov iz zgodb o Harryju Potterju, in pozitivnim odzivom oboževalcev nad knjigami, ki jih opisuje kot pravo umetniško delo.