vanja hrovat generali
Aktualno

Četrt stoletja Zavarovalnice Generali v Sloveniji

Ob jubileju so v zavarovalnici še bolj zavezani h gradnji vseživljenjskega partnerstva s strankami, trajnostnemu poslovanju in bolj varni prihodnosti.

Petindvajseto leto Zavarovalnice Generali v Sloveniji je zaznamovano z novimi izzivi. Vzpeli so se na 2. mesto po tržnem deležu na slovenskem zavarovalnem trgu, v nov triletni strateški načrt so vnesli dodatno mero zavezanosti k trajnostnemu poslovanju, v prihodnje se bodo še intenzivneje posvečali grajenju vseživljenjskega partnerstva s strankami. Okrepili so tudi preventivno dejavnost za večjo varnost v cestnem prometu, ki je za zavarovalnico pomembno področje delovanja. Za zagotavljanje večje varnosti najranljivejših v prometu bodo skupaj z izbranimi občinami in Zavodom Varna pot postavili 7 novih, tridimenzionalnih prehodov za pešce, 3D zebre, ki se bodo pridružile lanskim štirim, svoje dosežke navajajo v zavarovalnici.

Pri nas za nas – od leta 1997

Zavarovalnica Generali je svojo prvo zavarovalno polico sklenila 1. januarja 1997, deset let pozneje, leta 2006, pa je že postala največja mednarodna zavarovalnica v Sloveniji. Po 25-ih letih delovanja na slovenskem zavarovalnem trgu se je po tržnem deležu povzpela na drugo mesto. Rast tržnega deleža izkazuje Generalijevo usmeritev, da postavlja stranke ves čas v središče svojega delovanja, z željo po gradnji dolgoročnih odnosov in vseživljenjskega partnerstva. Visoko zadovoljstvo strank je eden od ključnih ciljev Generalija vse od vstopa na slovenski trg. Vanja Hrovat, predsednica uprave, ob jubileju pove: »Ponosna sem, da smo v teh 25-ih letih uspeli doseči pozicijo, ko za stranko nismo samo zavarovalnica, temveč njen vseživljenjski partner, ki ji stoji ob strani v vsaki situaciji. Na tem bomo gradili tudi v prihodnje. Kljub zahtevnim okoliščinam, ki smo jim priča v zadnjih dveh letih, smo tudi z inovativnimi pristopi in rešitvami na daljavo dosegli pozitiven razvoj na vseh področjih in ostali tesno v stiku z zavarovanci. Imamo dobre temelje, da naše poslanstvo vseživljenjskega partnerja v prihodnje še poglobimo in hkrati delujemo vedno bolj trajnostno, kot smo se zavezali v našem novem strateškem načrtu. Dolgoročno želimo prispevati k bolj varni in trajnostni prihodnosti, obenem pa s svojim delovanjem spreminjati družbo na bolje.«

Največja evropska zavarovalniška skupina s 190-letno tradicijo

Generali zavarovalnica d. d. je del Skupine Generali, največje evropske zavarovalniške skupine s 190-letno tradicijo, ki globalno deluje v 50 državah sveta. V Sloveniji se je na trgu že od leta 1997 razlikovala po svojih inovativnih pristopih, predvsem pa po osebnem odnosu in poenostavljenih postopkih poslovanja. Pomemben mejnik pa je predstavljala tudi uspešna združitev z zavarovalnico Adriatic Slovenica januarja 2020. Ob naštetem in uspešnih korakih po jasno začrtani poti digitalne transformacije se je zavarovalnica kljub spremenljivemu gospodarskemu okolju zadnjih dveh let ob koncu leta 2021 povzpela na drugo mesto po tržnem deležu na slovenskem zavarovalnem trgu.

 

Ob pomembnem jubileju smo pri Marketing magazinu v sodelovanju z Generalijem pripravili posebno prilogo, ki priča o bogati zgodovini zavarovalnice kot tudi o tem, kako tudi po marketinški plati v središče vedno postavlja svoje stranke. Ogledate si jo lahko tu.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji