Ciljano televizijsko oglaševanje po novem tudi v Sloveniji
Ker se načini spremljanja videovsebin bliskovito spreminjajo, se morajo trendom prilagajati tudi oglaševalci, ki televizijo vidijo kot zanimiv kanal za tržnokomunikacijske akcije. TSmedia in Telekom Slovenije jim ponujata inovativno alternativo.
Televizija iz naših domov kljub novim platformam ne bo izginila, se pa spreminjajo načini oglaševanja na velikem zaslonu. TSmedia in Telekom Slovenije kot odgovor na spreminjajoče se navade spremljanja televizijskih vsebin (časovni zamik) in časovne omejitve linearnih oglasov oglaševalcem ponujata alternativo, in sicer ciljano televizijsko oglaševanje (angl. addressable TV).
Kot so prepričani, je ciljano televizijsko oglaševanje najboljša kombinacija digitalnega sveta in klasične, linearne televizije, saj omogoča podjetjem, da selektivno segmentirajo televizijsko občinstvo in prikazujejo različne oglase znotraj enega televizijskega programa.
Oglaševanje, segmentirano glede na lokacijo, demografijo in zanimanja
Gre za oglaševanje na podlagi podatkov, ki jih TV-platforma pridobiva na podlagi vedenjskih navad televizijskega občinstva na način, kot smo ga vajeni v digitalnih okoljih. Oglaševalske akcije dosežejo pravo ciljno skupino na televiziji glede na lokacijo, demografijo, zanimanja, vrednote, potrebe in podobno.
Tako po novem tudi televizijski ekosistem ponuja oglaševalcem napredne oblike oglasov in učinkovitejši nagovor potrošnikov. Ciljano televizijsko oglaševanje je omogočeno na platformi NEO, ki je prva tovrstna IPTV-platforma na slovenskem trgu.
Dobre izkušnje iz tujine
Ciljano televizijsko oglaševanje je v tujini prisotno že nekaj let in po raziskavi družbe SKY očitno zagotavlja dobre rezultate. Raziskavo so naredili po petih letih od uvedbe ciljanega tovrstnega oglaševanja in pokazala je, da so zaradi ciljanega oglaševanja:
- dosegli mlajše občinstvo;
- imeli večjo donosnost na naložbe kot linearni oglasi;
- ustvarili 17 tisoč kampanj;
- pridobili več kot 1.800 oglaševalcev,
- zabeležili prisotnost oglasov kar 75 od 100 vodilnih angleških oglaševalcev;
- imeli 70-odstotni oglaševalski »return-rate« in
- pridobili 75 odstotkov novih oglaševalcev na TV ali na SKY TV.