cinestar
Aktualno

Cinestar po novem tudi s slovenskimi oglasi

Podjetje Cas media, ki bo čez nekaj dni praznovalo deseto obletnico svojega delovanja, ugotavlja, da so se gledalci dobro odzvali na vstop oglaševalcev na dva od Cinestarjevih programov, zaznavajo pa tudi znaten dvig gledanosti.

Cinestar je blagovna znamka, ki ima več televizijskih programov, za dva od njih (Cinestar Action&Thriller in Cinestar TV1) pa oglasni prostor trži Cas media. Oba omenjena programa zabavata slovenske gledalcev že skoraj desetletje, a so do lanskega septembra tam lahko spremljali le tuje oglase.

V obdobju od septembra 2021 do januarja 2022 je AMR (odstotek posameznikov ali gospodinjstev, ki spremljajo določen program) v primeru Cinestar Action&Thriller poskočil z 0,04 na 0,15, v primeru Cinestar TV1 pa z 0,07 na 0,11*. »Gre za dva filmska televizijska programa, ki sta slovenskim gledalcem dobro znana, rast gledanosti v omenjenem obdobju pa verjetno lahko pripisujemo različnim dejavnikom. Pri tem lahko omenim marketinške aktivnosti skupine Cinestar, splošen dvig gledanosti televizije v zimskih mesecih in priljubljenost 'božičnega programa', ki je bil v tem obdobju eden od nosilcev programske sheme. Pomemben dejavnik je tudi visoka stopnja okuženih in to, da se ljudje te dni spet več zadržujejo doma,« meni Primož Hribar, direktor Cas media, ki dodaja, da bodo predvidoma aprila v svoj prodajni portfelj dodali novi program Cinestar, in sicer Cinestar Fantasy.  

cinestar1

Vir podatkov: AGB Nielsen, 1. 9. - 29. 12. 2021, ciljna skupina vsi 18-54, konsolidirani podatki.

*dvig gledanosti meri AGB Nielsen Slovenija

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji