Cinestar po novem tudi s slovenskimi oglasi
Podjetje Cas media, ki bo čez nekaj dni praznovalo deseto obletnico svojega delovanja, ugotavlja, da so se gledalci dobro odzvali na vstop oglaševalcev na dva od Cinestarjevih programov, zaznavajo pa tudi znaten dvig gledanosti.
Cinestar je blagovna znamka, ki ima več televizijskih programov, za dva od njih (Cinestar Action&Thriller in Cinestar TV1) pa oglasni prostor trži Cas media. Oba omenjena programa zabavata slovenske gledalcev že skoraj desetletje, a so do lanskega septembra tam lahko spremljali le tuje oglase.
V obdobju od septembra 2021 do januarja 2022 je AMR (odstotek posameznikov ali gospodinjstev, ki spremljajo določen program) v primeru Cinestar Action&Thriller poskočil z 0,04 na 0,15, v primeru Cinestar TV1 pa z 0,07 na 0,11*. »Gre za dva filmska televizijska programa, ki sta slovenskim gledalcem dobro znana, rast gledanosti v omenjenem obdobju pa verjetno lahko pripisujemo različnim dejavnikom. Pri tem lahko omenim marketinške aktivnosti skupine Cinestar, splošen dvig gledanosti televizije v zimskih mesecih in priljubljenost 'božičnega programa', ki je bil v tem obdobju eden od nosilcev programske sheme. Pomemben dejavnik je tudi visoka stopnja okuženih in to, da se ljudje te dni spet več zadržujejo doma,« meni Primož Hribar, direktor Cas media, ki dodaja, da bodo predvidoma aprila v svoj prodajni portfelj dodali novi program Cinestar, in sicer Cinestar Fantasy.
Vir podatkov: AGB Nielsen, 1. 9. - 29. 12. 2021, ciljna skupina vsi 18-54, konsolidirani podatki.
*dvig gledanosti meri AGB Nielsen Slovenija