CNN poziva: »Nosite maske.«
CNN je razširil svojo oglaševalsko akcijo »Najprej dejstva« (»Facts First«) iz leta 2017. V letu 2020 z njo poziva: »Nosite maske.«
Če je bil prvi oglas v okviru te oglaševalske akcije osredotočen na jabolko, je tudi tokrat predmet, ki je v središču preprost: zaščitna maska. »Maska lahko sporoča veliko o človeku, ki jo nosi in še več o človeku, ki je ne. Prosimo, nosite maske,« je sporočilo 30-sekundnega oglasa, s katerim želijo vplivati na čim več Američanov, da bi nosili zaščitne maske. Oglas je ustvarila newyorška kreativna agencija FIG, ki s CNN-om sodeluje že dlje časa. »Brif je bil zelo preprost in direkten – želeli so oglas, s katerim bi poudarili, kako pomembno je nositi zaščitne maske in s tem zmanjšati možnost za širjenje koronavirusa,« je povedal Scott Vitrone, glavni komercialni direktor agencije.
Oglas, za katerim se skriva nekaj več
Za oglasom se ne skriva le želja po večji varnosti, ampak so pri CNN-u z oglasi Facts First že od začetka nekoliko ciljali tudi na Donalda Trumpa. Ameriški predsednik je to medijsko hišo pogosto poskušal oblatiti, da širi lažne novice (na kar so se med drugim osredotočili v oglasu z jabolkom), v času korona krize pa je dolgo vztrajal, da je nošenje maske nepotrebno.