coca cola
Aktualno

Coca-Cola gostincem v Sloveniji podarja digitalni medijski prostor

Coca-Cola tudi v Sloveniji s prvo oglaševalsko akcijo od začetka koronakrize in z vrsto aktivnosti nudi podporo gostincem. Preko lastne digitalne platforme jim omogoča ustvarjanje njim prilagojenim oglasov.

V MM-u smo že poročali, da Coca-Cola te dni predstavlja globalno oglaševalsko akcijo »Odpri se kot nikoli doslej« (»Open Like Never Before«), kjer je naslovno pesem prispeval britanski raper George The Poet. Z njo prekinja svoj oglaševalski »mrk«, s katerim je začela aprila. V tem času je po pojasnilu predstavnikov družbe oglaševalska sredstva preusmerila v »pomoč skupnostim in podporo svojih najbolj prizadetih partnerjev v maloprodaji«.

Digitalna platforma za 330 gostinskih obratov

Podpora partnerjem v sektorju HoReCa v Sloveniji poteka v obliki »dodelitve sredstev« in strokovnega znanja, ki gostincem omogoča ustvarjanje lastnih oglasov preko digitalne platforme Ad Creator.

Ko gostinci ustvarijo oglase, jih Coca-Cola sponzorira in promovira na spletnih kanalih. Na ta način jim pomagajo pri promociji njihove ponudbe ali oziroma pri privabljanju gostov. Ta vrsta podpore je na voljo 330-im gostinskim obratom v Sloveniji. Za nekatere partnerske gostinske lokale so v izdelavi tudi posebni senčniki z razkužili za razkuževanje rok.

Od humanitarne pomoči do nagradnih iger

 »Kampanja podpira in izkazuje spoštovanje do naših maloprodajnih partnerjev, vključno z lokalnimi hoteli, bari in restavracijami. Številni med njimi ponovno odpirajo svoja vrata skupnostim po zahtevnem času za gospodarstvo, čeprav so že od nekdaj v središču našega družabnega življenja,« je povedal Vinko Kovačić, vodja komuniciranja v družbi Coca-Cola Adria.

V tem duhu so začeli tudi z nagradno igro »To Coca-Colo podarimo mi«, s katero lahko potrošniki osvojijo brezplačno pijačo Coca-Cola ali Coca-Cola Zero v svojem najljubšem lokalu. Več o nagradni igri si lahko preberete tukaj.

V Sloveniji je Fundacija Coca-Cola z donacijo v višini 100 tisoč ameriških dolarjev oziroma 84 tisoč evrov podprla humanitarna prizadevanja Rdečega križa Slovenije za omejevanje širjenja epidemije covida-19 in za podporo najbolj ranljivim skupinam.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji