Coca-Cola prvič osvojila naslov kreativne znamke leta
Poročilo Lions Creativity Report 2024 je Coca-Coli prineslo prelomno zmago. Znamka, ki je na letošnjih kanskih levih osvojila sedemnajst nagrad, odlično dokazuje (super)moč kreativnosti.
Kaja Kovič
Manolo Arroyo, izvršni podpredsednik in globalni direktor marketinga v družbi Coca-Cola, je po prejetem nazivu najbolj kreativne znamke leta poudaril pomen inovacij in kreativnosti v njihovem poslovanju: »Podjetje Coca-Cola verjame, da je kreativnost supermoč, ki spodbuja rast, navdihuje ljudi in ustvarja spremembe v svetu.«
Trije zlati levi in štirinajst drugih nagrad
Zmagovalna kampanja »Thanks for Coke-Creating« (besedna igra, ki nakazuje tudi na soustvarjanje) je osvojila tri zlate leve in štirinajst drugih nagrad v različnih kategorijah. S projektom so dokazali, kako lahko blagovne znamke s pomočjo potrošnikov ustvarjajo zanimiva dela, ob tem pa poglabljajo čustvene povezave in zvestobo.
Drugo mesto je osvojila znamka Heineken, sledijo Apple, Heinz in Renault.
WPP: Kreativno podjetje leta
Coca-Colin uspeh je tesno povezan s sodelovanjem z oglaševalsko mrežo WPP, ki je prejela naziv kreativnega podjetja leta. Njihova vizija in sposobnost ustvarjanja inovativnih kampanj namreč presega tradicionalne marketinške metode, so zapisali organizatorji festivala Cannes Lions. Partnerstvo z mrežo WPP vidijo kot ustvarjanje zgodb, ki ne dosegajo le poslovnih ciljev, temveč tudi premikajo meje kreativnosti in ustvarjajo močan kulturni vpliv.
Svetovne lestivce kreativnosti
Poročilo ponuja tudi vpogled v globalno stanje na področju kreativnosti. Najbolj kreativna država na svetu so Združene države Amerike, Brazilija se je povzpela na drugo mesto, sledita Velika Britanija in Kanada. Nemčija je pridobila štiri mesta in je zdaj peta, kar dokazuje, da evropski trgi postajajo vse bolj vplivni v svetu kreativnega marketinga. Hrvaška je na mednarodnem festivalu kreativnosti osvojila tri kanske leve in se tako uvrstila na 25. mesto.