zz
Aktualno

Coca-Cola prvič osvojila naslov kreativne znamke leta

Poročilo Lions Creativity Report 2024 je Coca-Coli prineslo prelomno zmago. Znamka, ki je na letošnjih kanskih levih osvojila sedemnajst nagrad, odlično dokazuje (super)moč kreativnosti.

Manolo Arroyo, izvršni podpredsednik in globalni direktor marketinga v družbi Coca-Cola, je po prejetem nazivu najbolj kreativne znamke leta poudaril pomen inovacij in kreativnosti v njihovem poslovanju: »Podjetje Coca-Cola verjame, da je kreativnost supermoč, ki spodbuja rast, navdihuje ljudi in ustvarja spremembe v svetu.«

Trije zlati levi in štirinajst drugih nagrad

Zmagovalna kampanja »Thanks for Coke-Creating« (besedna igra, ki nakazuje tudi na soustvarjanje) je osvojila tri zlate leve in štirinajst drugih nagrad v različnih kategorijah. S projektom so dokazali, kako lahko blagovne znamke s pomočjo potrošnikov ustvarjajo zanimiva dela, ob tem pa poglabljajo čustvene povezave in zvestobo.

Drugo mesto je osvojila znamka Heineken, sledijo Apple, Heinz in Renault.

WPP: Kreativno podjetje leta

Coca-Colin uspeh je tesno povezan s sodelovanjem z oglaševalsko mrežo WPP, ki je prejela naziv kreativnega podjetja leta. Njihova vizija in sposobnost ustvarjanja inovativnih kampanj namreč presega tradicionalne marketinške metode, so zapisali organizatorji festivala Cannes Lions. Partnerstvo z mrežo WPP vidijo kot ustvarjanje zgodb, ki ne dosegajo le poslovnih ciljev, temveč tudi premikajo meje kreativnosti in ustvarjajo močan kulturni vpliv.

Svetovne lestivce kreativnosti

Poročilo ponuja tudi vpogled v globalno stanje na področju kreativnosti. Najbolj kreativna država na svetu so Združene države Amerike, Brazilija se je povzpela na drugo mesto, sledita Velika Britanija in Kanada. Nemčija je pridobila štiri mesta in je zdaj peta, kar dokazuje, da evropski trgi postajajo vse bolj vplivni v svetu kreativnega marketinga. Hrvaška je na mednarodnem festivalu kreativnosti osvojila tri kanske leve in se tako uvrstila na 25. mesto.

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji