Coca-Cola za ljubitelje K-popa
Blagovna znamka Coca-Cola je svoji ponudbi dodala nov izdelek. Linijo Coca-Cola Creation so dopolnili s pijačo Creations K-Wave, ki je namenjena ljubiteljem korejske kulture in pop glasbe. Predstavili so jo tudi z novim oglasom.
Kot pravijo, je tako imenovani K-Pop kulturno močno vplival na Evropo, novi izdelek pa znamki ponuja veliko priložnosti za sodelovanje s korejskimi umetniki tako v fizičnem kot tudi v digitalnem svetu. »Pijača ustvarja naelektreno vesolje, ki združuje oboževalce korejske kulture in njihove idole. Glasbene skupine Stray Kids, ITZY in NMIXX so za svoje oboževalce ustvarile nepričakovana doživetja, med drugim ultimativno K-Pop himno in videospot z naslovom 'Like Magic',« pravijo pri Coca-Coli. Kot dodajajo, bodo uporabnikom ponudili tudi
priložnost, da se podajo na »potovanje«, ki ga poganja umetna inteligenca in jim omogoča, da se potopijo neposredno v živahni svet K-Pop glasbenega videa.