K-Wave
Aktualno

Coca-Cola za ljubitelje K-popa

Blagovna znamka Coca-Cola je svoji ponudbi dodala nov izdelek. Linijo Coca-Cola Creation so dopolnili s pijačo Creations K-Wave, ki je namenjena ljubiteljem korejske kulture in pop glasbe. Predstavili so jo tudi z novim oglasom.

Kot pravijo, je tako imenovani K-Pop kulturno močno vplival na Evropo, novi izdelek pa znamki ponuja veliko priložnosti za sodelovanje s korejskimi umetniki tako v fizičnem kot tudi v digitalnem svetu. »Pijača ustvarja naelektreno vesolje, ki združuje oboževalce korejske kulture in njihove idole. Glasbene skupine Stray Kids, ITZY in NMIXX so za svoje oboževalce ustvarile nepričakovana doživetja, med drugim ultimativno K-Pop himno in videospot z naslovom 'Like Magic',« pravijo pri Coca-Coli. Kot dodajajo, bodo uporabnikom ponudili tudi

priložnost, da se podajo na »potovanje«, ki ga poganja umetna inteligenca in jim omogoča, da se potopijo neposredno v živahni svet K-Pop glasbenega videa.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji