Čokolada Milka predstavlja novo zgodbo o nežnosti
»Naj nežnost spregovori« je najnovejša tržnokomunikacijska akcija blagovne znamke Milka, ki želi z izvirno embalažo čokolade iz alpskega mleka izpovedati zgodbe o nežnosti.
Kaja Kovič
V sklopu akcije so ustvarili omejeno serijo štirih različnih paketov, ki pripovedujejo različne zgodbe in pošiljajo pozitivna sporočila podpore, spodbude, prijateljstva ali priznanja. Cilj teh sporočil je med ljudmi prebuditi občutek povezanosti, empatije in nežnosti.
120. rojstni dan čokolade, zaradi katere verjamemo, da so krave vijolične
Milka je lani obeležila 120. rojstni dan in ob jubileju pokazala, da človečnost in empatija nista pozabljeni ter da je sreča v darovanju. V letošnjem letu v podjetju nadaljujejo svoje poslanstvo in spodbujajo ljudi, naj drug drugemu polepšajo vsakdan. Izbrano sporočilo ni nastalo kar tako, saj je čokolada Milka nastala iz sočutja in nežnosti. Njen ustvarjalec Phillippe Suchard je želel svojo mamo ob bolezni obdarovati s čokolado, a ta je bila takrat zaradi visoke cene zelo nedostopna. Blagovno znamko Milka je ustanovil zato, da bi sladkanje s takrat ekskluzivno sladico omogočil vsem, tudi bolni mami.
Pokažite nežnost
Z novo akcijo »Naj nežnost govori« Milka nagovarja množice ljudi, naj bližnjim stojijo ob strani, jih spodbujajo in pomagajo. »Z nakupom čokolad v omejeni seriji embalaž polepšajte nekomu dan, delite nežnost in čokolada naj najde pot do njihov src,« še zapišejo v opisu akcije.