milka
Aktualno

Čokolada Milka predstavlja novo zgodbo o nežnosti

»Naj nežnost spregovori« je najnovejša tržnokomunikacijska akcija blagovne znamke Milka, ki želi z izvirno embalažo čokolade iz alpskega mleka izpovedati zgodbe o nežnosti.

V sklopu akcije so ustvarili omejeno serijo štirih različnih paketov, ki pripovedujejo različne zgodbe in pošiljajo pozitivna sporočila podpore, spodbude, prijateljstva ali priznanja. Cilj teh sporočil je med ljudmi prebuditi občutek povezanosti, empatije in nežnosti.

120. rojstni dan čokolade, zaradi katere verjamemo, da so krave vijolične

Milka je lani obeležila 120. rojstni dan in ob jubileju pokazala, da človečnost in empatija nista pozabljeni ter da je sreča v darovanju. V letošnjem letu v podjetju nadaljujejo svoje poslanstvo in spodbujajo ljudi, naj drug drugemu polepšajo vsakdan. Izbrano sporočilo ni nastalo kar tako, saj je čokolada Milka nastala iz sočutja in nežnosti. Njen ustvarjalec Phillippe Suchard je želel svojo mamo ob bolezni obdarovati s čokolado, a ta je bila takrat zaradi visoke cene zelo nedostopna. Blagovno znamko Milka je ustanovil zato, da bi sladkanje s takrat ekskluzivno sladico omogočil vsem, tudi bolni mami.

Pokažite nežnost

Z novo akcijo »Naj nežnost govori« Milka nagovarja množice ljudi, naj bližnjim stojijo ob strani, jih spodbujajo in pomagajo. »Z nakupom čokolad v omejeni seriji embalaž polepšajte nekomu dan, delite nežnost in čokolada naj najde pot do njihov src,« še zapišejo v opisu akcije.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji