fazer
Aktualno

Čokoladni golob miru

Finska znamka čokolade Fazer je uporabila embalažo enega od svojih izdelkov za opozorilo, da mir ni samoumeven. »Ta minimalističen, a močan oglas dokazuje, da je slika vredna več kot tisoč besed,« pravijo snovalci akcije.

Embalažo so predstavili ob finskem dnevu neodvisnosti, ki ga praznujejo 6. decembra, pospremili pa so jo z oglaševalsko akcijo, ki so jo poimenovali »Golob miru« (»Dove of peace«). Oglas prikazuje podobo goloba, ki je izdelan iz papirja oz. iz modrega ovitka čokolade Fazer. Ob sliki so zapisali tudi slogan čokolade »Hočemo dobro« (»Tahdo hyvää«) in menijo, da so s tem posredovali jasno sporočilo.

Oglas so zasnovali v agenciji SEK, kjer so ob tem poudarili, da mir, ki je bil nekoč vsem Fincem samoumeven, ni več nekaj samo po sebi umevnega. »Letošnje leto je bilo drugačno kot leta poprej. Tudi na Finskem smo morali začeti razmišljati o miru na povsem nov način, zato se nam je zdelo, da moramo poudariti njegov pomen. Veseli smo, da je projekt, ki so ga zasnovali v SEK, požel veliko pozitivne pozornosti,« je ob tem povedala Liisa Eerola, podpredsednica oddelka za komuniciranje v Fazerju.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji