Čokoladni golob miru
Finska znamka čokolade Fazer je uporabila embalažo enega od svojih izdelkov za opozorilo, da mir ni samoumeven. »Ta minimalističen, a močan oglas dokazuje, da je slika vredna več kot tisoč besed,« pravijo snovalci akcije.
Embalažo so predstavili ob finskem dnevu neodvisnosti, ki ga praznujejo 6. decembra, pospremili pa so jo z oglaševalsko akcijo, ki so jo poimenovali »Golob miru« (»Dove of peace«). Oglas prikazuje podobo goloba, ki je izdelan iz papirja oz. iz modrega ovitka čokolade Fazer. Ob sliki so zapisali tudi slogan čokolade »Hočemo dobro« (»Tahdo hyvää«) in menijo, da so s tem posredovali jasno sporočilo.
Oglas so zasnovali v agenciji SEK, kjer so ob tem poudarili, da mir, ki je bil nekoč vsem Fincem samoumeven, ni več nekaj samo po sebi umevnega. »Letošnje leto je bilo drugačno kot leta poprej. Tudi na Finskem smo morali začeti razmišljati o miru na povsem nov način, zato se nam je zdelo, da moramo poudariti njegov pomen. Veseli smo, da je projekt, ki so ga zasnovali v SEK, požel veliko pozitivne pozornosti,« je ob tem povedala Liisa Eerola, podpredsednica oddelka za komuniciranje v Fazerju.