mm
Aktualno

Comp & Ben strategija: Ključ do privabljanja in zadrževanja zaposlenih

V sodobnem poslovnem svetu je učinkovita Comp & Ben strategija postala nepogrešljiva za prihodnost podjetij, ki želijo privabiti in zadržati talentirane kadre.

V sklopu festivala Weekend.17 letos poteka druga izvedba konference Weekend HR. Na okrogli mizi z naslovom »Zakaj podjetja potrebujejo Comp&Ben strategijo«,na kateri nastopili dve Slovenki, svetovalka Larisa Grizilo (izkušnje v podjetjih Wrigley, Diners Club, Telekom Austria Group) in strokovajakinja za nagrajevanje v Mars Global Food & Mars Wrigley Manja Jeraj. Na odru sta razložili, da zaposleni danes pričakujejo več kot le konkurenčne plače - iščejo celovite (kadrovske oziroma menedžerske) rešitve, ki vključujejo individualizirane ugodnosti, prilagodljivost ter dolgoročno skrb za njihovo dobro počutje. Njune vpoglede smo združili v pet osnovnih stebrov:

Plača kot osnova, a ne edini motivator

Čeprav je plačilo še vedno ključni element nagrajevanja, je danes enako pomembno, da sistem plač temelji na pravičnosti in preglednosti. Zaposleni pričakujejo jasno povezavo med svojo uspešnostjo in rastjo plače, kar prispeva k občutku pravičnosti in zaupanja v organizacijo.

Personalizacija ugodnosti

Sodobna podjetja se vse bolj usmerjajo k personaliziranim ugodnostim, ki se prilagajajo individualnim potrebam zaposlenih. Namesto enotnih politik se vse pogosteje uvajajo prilagodljive možnosti, kot so dodatno zdravstveno zavarovanje, fleksibilni delovni pogoji, dodatni dnevi dopusta in pomoč pri varstvu otrok. To zaposlenim omogoča boljše usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja.

Skrb za dobro počutje

Well-being postaja eden najpomembnejših vidikov Comp & Ben strategije. Programi za fizično in mentalno zdravje, finančno svetovanje in skrb za osebno rast zaposlenih postajajo ključni dejavniki pri motivaciji in zadrževanju zaposlenih. Vlaganje v celostno dobro počutje zaposlenih prispeva k njihovi večji produktivnosti in lojalnosti.

Transparentnost in komunikacija

Zaposleni cenijo transparentnost pri sistemih nagrajevanja in ugodnosti. Redna in odprta komunikacija o možnostih napredovanja, spremembah v plačah in ugodnostih krepi zaupanje in veča angažiranost. Dvosmerna komunikacija omogoča, da podjetja vključijo povratne informacije zaposlenih v nadaljnje oblikovanje strategij.

Podpora vodstva in dolgoročna rast

Uspeh Comp & Ben strategije je odvisen od podpore menedžmenta. Vodstvo mora biti aktivno vključeno v razvoj in izvajanje strategije, saj le s tem zagotovijo dolgoročno usklajenost z vizijo podjetja. Pravična in pregledna nagrajevalna politika je ključna za trajnostno rast podjetja in zadovoljstvo zaposlenih.

Intervju

podkast
26. 09. 2024

Zvesti naročniki MM-a ste našo revijo SaMMozavestno za življenjski slog in marketing že…

Kot vodilno medijsko podjetje, ki nagovarja specifično, marketinško javnost, bi si želeli svoj doseg še povečati in na svojo stran pridobiti nove…

hostnik
23. 09. 2024

Pred NLB Ljubljanskim maratonom, ki bo 19. in 20. oktobra, smo se z Alešem Hostnikom, ki…

Po vzoru velikih športnih dogodkov tudi NLB Ljubljanski maraton nadgrajuje organizacijo v smer trajnostne izvedbe, saj želi vračati družbi.

Življenje z znaMMkami
23. 09. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Zame dobro poslovno partnerstvo temelji na medsebojnem zaupanju, odprti komunikaciji in prilagodljivosti. Optimalno je, ko se prednosti obeh…

Naši avtorji