Conventa Crossover 2022: Nagrada za dogodek Velo-City 2022
Znani so zmagovalci četrtega tekmovanja Conventa Best Event Awards, ki je potekalo pod okriljem konference Conventa Crossover v Ljubljani. Med slovenskimi prijavitelji je nagrado dobil dogodek Velo-city 2022..
V kategoriji dogodkov za končne potrošnike (B2C) je zmagal mednarodni kolesarski kongres Velo-city, ki so ga od 14. do 17. junija 2022 gostili v Ljubljani. Organizirala ga je agencija DEKON Group za Mestno občino Ljubljana.
V kategoriji medorganizacijskih dogodkov (B2B) je slavil projekt OneTonneIsland, ki ga je ob promociji trajnostne aplikacije OneTonne za naročnika Vattenfall organizirala švedska agencijska skupina Brand Arena Nordic Group AB. Projekt je sicer dobil še tri posebne nagrade, in sicer veliko nagrado tekmovanja in posebno nagrado za trajnost, Brand Arena Nordic Group AB pa je postala tudi agencija leta.
V kategoriji dogodkov za interno javnost (B2I) sta slavila agencija Lounge Group – Visual Europe Group in madžarsko ministrstvo za gospodarstvo s konferenco otrajnostnem razvoju »Planet Budimpešta«.
Nagrado v kategoriji Crossover oziroma dogodkov za končne in medorganizacijske potrošnike (B2C in B2B), pa tudi nagrado občinstva je dobila poljska Fundacija za gospodarstvo in javno upravo, in sicer za hibridno konferenco The Open Eyes Economy Summit, kjer obravnavajo pomembne družbene in gospodarske teme.
Posebno nagrado za kreativnost je dobil projekt »CUPRA Hero«, ki jo je srbska agencija M2Communications dobila za organizacijo digitalnega dogodka za Porsche.