CrUAtivity ali kako najti kreativnega partnerja iz Ukrajine?
Ukrajinska oglaševalska koalicija VRK predstavlja novo, že tretjo izdajo publikacije CrUAtivity, v kateri so nanizane oglaševalske akcije v Ukrajini, ustvarjene januarja in februarja letos.
Projekt ne služi goli predstavitvi kreativnih del v državi, v kateri že eno leto poteka vojna, temveč tudi kot vabilo svetovni skupnosti k sodelovanju z ukrajinskimi agencijami. Izbor 24 del je razvrščeno v 6 klasičnih kategorij (video, oblikovanje, digital, zunanje oglaševanje, oglaševalske akcije in družbena omrežja) ter eno posebno - »Vojna obletnica«.
Zakaj CrUAtivity?
Namen projekta je pokazati, da ukrajinske agencije kljub nevzdržnim razmeram v državi nadaljujejo delo. Določena dela so odsev stanja v državi in se osredotočajo na aktualno tematiko, druga pa so z vojno nepovezana, so komercialne narave, in kažejo, da so ukrajinske agencije navkljub vojni lahko kakovosten kreativni partner mednarodne oglaševalske skupnosti. S socialnimi tematikami je namreč povezana polovica del v aktualnem CrUAtivity, v prejšnji izvedbi pa je ta kazalnik dosegal 80 odstotkov.
Nabor del v interaktivni obliki ponuja zainteresiranim splošen pregled kampanj v pisni in video obliki, prav tako pa je vsak primer v svoji kategoriji predstavljen zelo podrobno (opis, ključni deležniki, spletne povezave in vizualni materiali).
Primer ukrajinskega dela, ki je predstavljen v CrUAtivity:
https://cruativity.org/post/feb-jan-23/mukaltin-aktiv-cough-medicine/