cukr1
Aktualno

Cukr: poglobljeni prispevki zahtevajo poglobljeno branje

Cukrarna je poleti izdala že drugo številko revije o umetnosti in življenju z naslovom Cukr. Kot pravijo, gre za revijo o umetnosti in življenju – njunih stičiščih, odvodih, razhajanjih in dopolnjevanjih.

Revija, ki ji urednikuje Manca G. Renko, izhaja dvakrat na leto. Objavlja besedila najpomembnejših domačih in tujih avtoric in avtorjev, ki s svojim delom tolmačijo, prevprašujejo in osmišljajo sodobnost. S svojimi prispevki nagovarja tiste, ki jih zanimajo trenutne družbeno-kritične globalne razmere, vse, ki so v stiku z domačo in mednarodno umetnostjo in kulturo, ki si želijo poglobljenega branja, ki cenijo izvirno likovno in fotografsko podobo, ter mlade, ki vstopajo v svet umetnosti.

V uredništvu so za MM povedali, da so se za izdajo tiskane revije odločili zato, ker poglobljeni prispevki zahtevajo poglobljeno branje, ki pa je vseeno lažje in prijaznejše, če je vsebina pred nami v tiskani obliki. »Ne zato, ker je informacije na digitalnem zaslonu težje brati, temveč zato, ker je bolj verjetno, da naše misli prehitro odtavajo, ali pa nam pozornost zmoti npr. kakšen oglas. Seveda se zavedamo, da je prihodnost digitalna. Morda bomo s časom revijo tudi digitalizirali, vendar v tem trenutku vsebine Cukra niso prilagojene zahtevam, ki jih narekuje digitalno okolje,« pravijo. Dodajo, da je umetnost ena od tistih redkosti, ki nas še vedno vsaj za trenutek odklopi od digitalnega sveta, in želeli so, da tudi Cukr vsaj za nekaj časa oči pritegne stran od številnih zaslonov. Posebno pozornost so namenili tudi vizualni podobi revije, ki bi se v digitalni obliki v veliki meri izgubila.

cukr5

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji