Dan PR uspešno za nami
Na prvem Dnevu PR v organizaciji Marketing magazina se je v 25-ih zgoščenih predavanjih 38 predavateljev posvetilo najnovejšim trendom na področju internega, kriznega in digitalnega komuniciranja ter odnosov z javnostmi.
Mediaspeed
Na dogodku, ki je bil razprodan že nekaj tednov vnaprej, so predstavili raznolike primere dobrih praks blagovnih znamk Adidas, Deichmann, Odprta kuhna in drugih. Predavanja je popestrila tudi okrogla miza, na kateri je o gradnji blagovne znamke trenutno najbolj vroče glasbene skupine Joker Out spregovoril njihov frontman Bojan Cvjetićanin. »V čast nam je, da smo gostili Bojana, ki je poskrbel za to, da je imel dogodek tudi dobrodelno noto, celoten znesek svojega honorarja je namreč namenil programu Botrstvo,« je ob tem povedala Simona Kruhar Gaberšček, glavna urednica Marketing magazina.
Za kanček zvezdniškega pridiha je poskrbela tudi Teja Hauptman, predstavnica za stike z mediji kolesarskega asa Tadeja Pogačarja, ki je predstavila, kako deluje piarovski ustroj ekipe Tadeja Pogačarja ter kako je poskrbljeno za njegovo celostno podobo in športno znamko.
»Živimo v času hiperdemokracije«
Med predavatelji, ki so poželi veliko zanimanja, je bil tudi dr. Dejan Verčič, profesor in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede in partner in direktor za znanje v komunikacijski družbi Herman & partnerji. Med drugim je poudaril, da smo v današnjem času postali hipernarcisoidni, kar se kaže predvsem na družbenih omrežjih. »Imamo predsednika države, ki je »kralj Instagrama« in predsednico državnega zbora, za katero se zdi, da bo to dvignila na še višjo raven. Poleg tega živimo v času hiperdemokracije, saj vsako mnenje šteje enako. To se je izkazalo v času epidemije koronavirusa, ko smo na mnenja zdravnikov in stroke gledali enako kot na mnenja nekoga, ki nima nikakršnega znanja s področja zdravstva, ampak je samo nekaj prebral na spletu in zdaj te informacije širi naprej. Na vse to je prišlo še hiperpotrošništvo in lahko rečem, da živimo v res specifičnem času oziroma v času, ko komunikacija vstopa v jedro naše družbe,« je izpostavil.
»Lahko rečem, da živimo v res specifičnem času oziroma v času, ko komunikacija vstopa v jedro naše družbe,« je povedal dr. Dejan Verčič.
S tem se strinja tudi Simona Kruhar Gaberšček, ki pritrjuje njegovemu mnenju, da so odnosi z javnostmi v razcvetu in da takšne potrebe po komuniciranju kot jo imamo v tem času, do zdaj še ni bilo: »Živimo v času hitrih sprememb in komunikatorji so tisti, ki se morajo znati v trenutku pravilno odzvati. Glede na to, da je na dogodku dobre prakse predstavilo toliko podjetij in agencij, s katerimi sodelujejo, je očitno, da slovenski komunikatorji niti najmanj ne zaostajajo za kolegi iz tujine. Očitno znajo poiskati inovativne načine in prave kanale komuniciranja, preko katerih dosegajo svoje cilje.«
Med ključnimi ugotovitvami DnevaPR je izpostavila tudi to, da kljub temu, da se nam zdi, da se je danes vse preselilo na splet in na digitalne kanale, predavatelji ugotavljajo, da klasični mediji še vedno delujejo, za najbolj učinkovite pa so se izkazali pristopi, kjer so združeni tako klasični kot digitalni kanali.