Dan PR: Z Joker Out ni šale!
Dan odnosov z javnostmi oziroma Dan PR predstavlja celoten program. Poleg različnih strokovnjakov bosta predavala tudi frontman skupine Joker Out in tiskovna predstavnica Tadeja Pogačarja. Se vidimo 11. oktobra v Kinu Bežigrad!
Namen dogodka Dan PR je izpostaviti novosti, trende in dobre prakse na področju odnosov z javnostmi. Program, kjer bo v hitrem tempu predavanj nastopilo več kot 30 govorcev, je namenjen predvsem mlajšemu občinstvu, ki ga želi navdušiti za delo na področju komuniciranja. Vabljeni vsi, ki že imate nekajletne izkušnje v komuniciranju, tako iz agencij kot tudi podjetij in organizacij, pa tudi tisti, ki se z odnosi z javnostmi še ne ukvarjate, vas pa to področje zanima. Prijavite se lahko tukaj.
Gradnja blagovne znamke glasbene skupine Joker Out
Skupina Joker Out slovenske scene ni vznemirila le z »musko« in besedili, ampak tudi z dovršeno celostno podobo, vizualnimi vsebinami in videospoti, komunikacijo z mediji, s katerimi premišljeno in organsko raste. O blagovni znamki Joker Out se bodo pogovarjali frontman Bojan Cvjetićanin, njihov medijski predstavnik Gregor Zalokar in Matej Avanzo, ki skrbi za poslovni razvoj skupine.
Kako nagovoriti različne javnosti: primer koncerta Måneskin
Petra Skrivarnik, izvršna urednica na Hitradiu Center, bo na primeru razprodanega koncerta skupine Måneskin, kamor je Hitradio Center letos peljal 50 poslušalcev in poslovnih partnerjev, povedala, kako radio skrbi za lastne odnose z javnostmi in kako pri tem komunicira z različnimi javnostmi (poslušalci, poslovni partnerji, ostali mediji, sledilci družbenih omrežij). Na konkretnih primerih bo pokazala, kako se s komunikacijo na različnih kanalih (radio, družbena omrežja) približujejo ljudem in hkrati utrjujejo imidž blagovne znamke Hitradia Center kot »prvega v Sloveniji za hite«.
Ko Tadej Pogačar ni na kolesu
Tadej Pogačar seveda nima le kolesarske ekipe, temveč tudi tisto, ki skrbi za to, da šampion vzpostavlja odlične odnose z različnimi javnostmi. Teja Hauptman, njegova predstavnica za stike z mediji, bo predstavila, kako deluje piarovski ustroj ekipe, kako je poskrbljeno za kolesarjevo celostno podobo in športno znamko ter njegovo fundacijo, povedala zanimive zgodbe slovenskega kolesarstva in na primerih pokazala, kakšna je običajna praksa na področju odnosov z javnostmi našega kolesarskega asa.
Ko krizno komuniciranje pride na psihoterapijo
Velik ego, visoki zidovi obrambnih mehanizmov, nezmožnost zdržati z neprijetnimi občutki, soliranje, impulzivnost, neagilnost, nizka etična merila so le nekatere od lastnosti, ki nas lahko hitro pahnejo v napačne in usodne poteze. Katja Krasko Štebljaj, ki v družbi ELES skrbi za interno komuniciranje in predava na Londonski šoli za odnose z javnostmi, bo kot velika zaljubljenka v psihologijo posadila krizno komuniciranje na psihoterapevtski kavč.
Kako lahko brihtne komunikacije soustvarjajo kulturo inoviranja?
Panogo telekomunikacij odlikuje nenehen tehnološki razvoj in nenehno uvajanje novosti. Pri razvoju podjetij imajo zelo pomembno vlogo tudi zaposleni, ki trende, tehnologijo in potrebe uporabnikov ter interne procese in izzive najbolje poznajo. Za spodbujanje kulture inoviranja med zaposlenimi so v Telekomu Slovenije že pred mnogimi leti zasnovali interni program, ki so ga poimenovali Brihta, predstavila pa ga bo mag. Vesna Stojanović.
Interno komuniciranje: odnosi z visokimi donosi
Eden od motorjev, ki poganjajo rast »inženirjev prihodnosti«, je interno komuniciranje. Danfoss Trata tudi na tem področju oblikuje napredne prakse. Nina Janša Koželj, ki je v Danfoss Trati odgovorna za korporativno komuniciranje, in mag. Edita Krajnović iz ekipe Mediade, s katero Danfoss Trata zadnjih pet let sodeluje na področju komuniciranja in znamčenja delodajalca, bosta na Dnevu PR predstavili jagodni izbor treh izstopajočih komunikacijskih praks Danfoss Trate.
Več o Dnevu PR in celoten program si lahko pogledate na povezavi, prijavite pa se lahko tukaj.