Dan_d: Petra Parovel o tem, kako iz podjetja ustvariti vplivneža
Bliža se dogodek Dan_d, na katerem bo nastopila tudi Petra Parovel, vplivnica, osebna trenerka in ustanoviteljica podjetja SWY.
Kaja Kovič
Skupnost SWY je vse močnejša in ima danes že več kot 155 tisoč sledilcev na Instagramu, zato s bo Petra Parovel v pogovoru z igralcem Tinetom Ugrinom, ki nas navdušuje v seriji Gospod profesor in filmu Gepack, obiskovalce Dneva_d popeljala na začetek njene podjetniške poti, razložila, kako je zgradila znamko in skupnost SWY. Z Ugrinom bosta tudi pojasnila, kako vplivnostni marketing pomaga na poti k uspehu.
Dva tedna pred dogodkom Dan_d je vplivnica za MM povedala, da je vplivnostni marketing nekaj, česar se v SWY intenzivno poslužujejo od samega začetka in da brez tega enostavno več ne gre. »Hkrati pa se zavedamo, da se lahko tudi blagovno znamko zgradi do točke, ko sama postane 'vplivnež', kar je lahko velik plus, če znaš dobro zapeljati zgodbo in jo predstaviti.« Na odru se bo v pogovoru s Tinetom Ugrinom pogovarjala o tem, kako se ločita podjetji, na eni strani kot osebna znamka, kjer je za njim 'znan' obraz, na drugi pa podjetje s klasičnimi začetki. »Ne bova izpustila razlage, koliko se mora katero od njiju posluževati vplivnostnega marketinga in kako kot podjetje ob tem lahko prihrani tudi kakšen evro. Govorila bova tudi o tem, kako se je vplivnostni marketing spremenil skozi leta in koliko je vredno vlagati vanj.«
Tretji Dan_d, že tradicionalni pregled trendov, novosti in dobrih (tokrat tudi slabih) praks v marketinško najbolj zanimivih družbenih omrežjih, bo 21. marca 2024 v Cineplexx Rudnik.